تاریخ انتشار۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 271971

حمله گسترده نظامیان اسرائیلی به مسجد الاقصی/نتانیاهو باب العامود را منطقه بسته نظامی اعلام کرد

شمار زیادی از نیروهای ارتش صهیونیستی، امروز یکشنبه به مسجد مبارک الاقصی حمله کرده و نمازگزاران فلسطینی را در مسجد جامع قبله به محاصره خود درآوردند.
حمله گسترده نظامیان اسرائیلی به مسجد الاقصی/نتانیاهو باب العامود را منطقه بسته نظامی اعلام کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این حملات، درگیری هایی میان نظامیان اسرائیلی و نمازگزاران فلسطینی حاضر در این مکان مقدس صورت گرفت.
 
نیروهای ارتش اسرائیل به سوی فلسطینیان گلوله های گاز اشک آور شلیک کردند که در پی این جنایت شماری از آنان دچار حالت خفگی شدند؛ اشغالگران صهیونیست همچنین مدیر مسجد الاقصی را به همراه دو فلسطینی دیگر بازداشت کردند.
 
خبر دیگر اینکه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته، باب العامود یکی از مهم ترین دروازه های قدس قدیمی را که به مسجد مبارک الاقصی منتهی می شود، منطقه بسته نظامی اعلام کرد.
 
وی  به فرماندهی سرویس های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل دستور داد که تدابیر امنیتی شدیدی در این منطقه به اجرا درآورد؛ این مسأله در جریان نشست فوق العاده کابینه امنیتی اسرائیل پس از اجرای عملیات استشهای اخیر قدس، صورت گرفت.
 
در جریان این عملیات یک نظامی اسرائیلی به هلاکت رسید و 6 نفر دیگر هم زخمی شدند و مجریان این عملیات که سه جوان فلسطینی بودند به شهادت رسیدند.
https://taghribnews.com/vdcefz8wzjh8foi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی