تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 180152
امام جمعه اهل سنت تازه ياب(مانه و سملقان):

حضرت محمد(ص)،الگوی کاملی برای سعادت بشراست

امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: حضرت محمد (ص) الگوی کامل و جامعی برای سعادت بشری به ویژه ملت های مسلمان بوده و تنها راه نجات بشریت امروز از گناهان، بازگشت به معنویت و آموزه های دینی است.
حضرت محمد(ص)،الگوی کاملی برای سعادت بشراست
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج عبدالله آخوند خوش نظر"امام جمعه اهل سنت تازه یاب ازتوابع شهرستان مانه و سملقان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: محبوب ترین بندگان نزد خداوند کسانی هستند که از پیامبرشان سرمشق بگیرند و قدم به جای قدم او بگذارند. 

آخوند خوش نظرتصریح کرد: چنانچه مسلمانان خواهان شکوفایی و اهتزاز پرچم صمیمیت، محبت، عزت و خشنودی خداوند و رسولش هستیم،(وحدت كلمه) تنها راه نجات مسلمانان و دین اسلام از چنگال مستکبران است. 

وی برلزوم اتحاد جوامع اسلامی دربرهه ی کنونی تصریح کرد وافزود: اگر کشورها و امت اسلامی بخواهند در مقابل توطئه های استکبار وصهیونیست ها بایستند باید متفق و متحد باشند اگر بین این امت ها اختلاف باشد خواست دشمن را برآورده کرده ایم،باید دست از اختلاف برداریم و همه دست به حبل الله متین بزنیم. 

وی خاطرنشان کرد: این وحدت است که باعث می شود انسان ها آن در همه امور پیروز و سربلند باشند و اگر وحدت نباشد فتنه ها، جاه طلبی ها ودنیا طلبی ها در بین مردم رواج پیدا می کند. 

خطیب جمعه اهل سنت تازه یاب همچنین اضافه کرد: امروز گروهك‌های تروریستی تكفیری، مانعی جدی برای رشد امت اسلامی هستند،كسانی كه درقالب كشتار‌ و خون ریزی به شالوده اسلام ضربه می‌زنند مسئول‎اند و این افراد مطرود مسلمانان واقعی هستند. 

آخوند خوش نظر ادامه داد:علمای تشیع و اهل سنت رسالت دارند، با روشن گری برای تقویت امت اسلامی تلاش كنند و گروهك‌های تكفیری و انحرافی را رسوا نمایند.
https://taghribnews.com/vdcen78zwjh8vzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی