تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 284157

​تظاهرات گسترده مسلمانان مقیم یونان علیه کشتار مسلمانان میانمار

مسلمانان مقیم یونان به همراه شهروندان یونانی با برپایی تظاهرات گسترده ای کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار را به شدت محکوم کردند.
​تظاهرات گسترده مسلمانان مقیم یونان علیه کشتار مسلمانان میانمار
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شمار زیادی از مسلمانان کشورهای جهان اسلام مقیم شهر آتن، شنبه شب با تجمع در یکی از میادین مرکزی این شهر و سردادن شعارهایی، خواستار توقف کشتار مسلمانان روهینگیایی میانمار شدند.
 
در این تظاهرات گسترده، مسلمانان مقیم شهر آتن با حمل پارچه نوشته ها و پلاکاردهایی به سوی میدان 'سینداگما' در مقابل پارلمان یونان راهپیمایی کرده و با تجمع در مقابل پارلمان خواستار توقف کشتار مسلمانان میانمار شدند.
 
تظاهرات کنندگان در انتقاد از سکوت جامعه جهانی و برخی کشورهای مسلمان در قبال نسل کشی مسلمانان میانمار اعلام کردند: متاسفانه تعدادی از کشورهای عربی - اسلامی به علت همراهی با رژیم صهیونیستی در قبال نسل کشی مسلمانان سکوت اختیار کرده اند و این امر باعث شده است که قاتلان مسلمانان میانمار به جنایت ضدبشری خود با کمال بی شرمی ادامه دهند.
 
تظاهرات کنندگان همچنین با سردادن شعارهایی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین در قبال تهاجمات مکرر به سرزمین فلسطین و فلسطینیان اعلام و خواستار خاتمه همکاری و حمایت عربستان سعودی و تعدادی از کشورهای عربی از طرح های ضد اسلامی رژیم صهیونیستی شدند.
 
آنان کشتار و قتل عام مسلمانان میانمار را یکی دیگر از توطئه های رژیم صهیونیستی علیه امت اسلامی دانستند و خواستار قطع روابط کشورهای اسلامی با این رژیم شدند.
 
معترضان یونانی با سردادن شعار "وحدت، وحدت امت اسلامی" برای رهایی از شیاطین، خواستار وحدت امت اسلامی شدند و اعلام کردند: براساس خواسته و آموزه های قرآن کریم و اسلام مبنی بر وحدت عمل نمایید تا جهان اسلام به عنوان یک امت واحد راه سعادت و رهایی از توطئه های شیاطین را طی نماید.
 
 
https://taghribnews.com/vdcene8wfjh8vzi.b9bj.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی