تاریخ انتشار۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 257256
//ادامه واکنش ها به اعدام جوانان بحرینی//

اعلام مبارزه مسلحانه در بحرین/ تداوم درگیری‌ها در بحرین و بازداشت گسترده مردم/ امام جمعه کاظمین اعدام جوانان بحرینی را محکوم کرد

جنبش تیار الوفاء الاسلامی در واکنش به حوادث اخیر این کشور و اعدام سه جوان انقلابی این کشور مبارزه مسلحانه علیه دولت و آل خلیفه اعلام کرد.
اعلام مبارزه مسلحانه در بحرین/ تداوم درگیری‌ها در بحرین و بازداشت گسترده مردم/ امام جمعه کاظمین اعدام جوانان بحرینی را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش تیار الوفاء الاسلامی بحرین در پی تشدید سیاست سرکوب دولت علیه معارضان و اعدام سه جوان انقلابی، اعلام مبارزه مسلحانه کرد.
سید مرتضی السندی یکی از سران این جنبش با بیان اینکه مرحله انقلاب مسالمت‌آمیز چیزی جز تحمل ستم‌ برای مردم بحرین به همراه نیاورد» از آغاز مرحله جدیدی به نام مبارزه مسلحانه سخن گفت.
 
این عضو جنبش الوفاء الاسلامی بحرین تصریح کرد که یاران او در میدان و در عمل مسلحانه فعالیت خواهند کرد.
 
تداوم درگیری‌ها در بحرین و بازداشت گسترده مردم
 
تظاهرات‌ مردم خشمگین بحرین و درگیری با نیروهای امنیتی بحرین طی دیشب نیز ادامه داشت.
 
مردم بحرین دیشب در محکومیت اعدام سه جوان به نام‌های علی السنکیس، عباس السمیع و سامی مشیمع در خیابان‌های بحرین تظاهرات کرده و شعارهایی علیه حمد‌ بن ‌عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور سر دادند.
 
در این تظاهرات که از زمان انقلاب 14 فوریه 2011 تا کنون بی‌سابقه بوده است، هزاران مرد و زن شرکت داشتند و شعارهای حمد باید سرنگون گردد و اعدام هرگز را سر دادند.
 
پایگاه مرآة البحرین گزارش داد که تظاهرکنندگان خشمگین با آتش زدن لاستیک‌های خودروها خیابان‌ها را بستند در حالیکه نیروهای امنیتی نیز به سمت آنها گلوله ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور شلیک می‌کردند.
 
امام جمعه کاظمین اعدام جوانان بحرینی را محکوم کرد
 
حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر امام جمعه کاظمین در پیامی اعدام سه تن از جوانان بحرینی به دست رژیم آل‎خلیفه را محکوم کرد.
 
در این پیام آمده است: آل‎خلیفه در اقدامی مجرمانه و بدون محاکمه و بدون اعطای فرصت دفاع به متهمان و با چراغ سبز انگلیس و آمریکا سه تن از جوانان بحرینی را اعدام کرد.
 
امام جمعه کاظمین تصریح کرد: در شرایط کنونی فقط می‎توانیم شهادت این جوانان را به امام زمان (عج)، مراجع تقلید، مردم مظلوم بحرین و خانواده شهدا تسلیت بگوییم.
 
وی افزود: مطمئن هستیم که مردم آزاده و شجاع بحرین در برابر فشارهای رژیم آل‎خلیفه سر تسلیم فرود نخواهند آورد.
 
https://taghribnews.com/vdcenf8wpjh8nwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی