تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 209259

عملیات جدید مقاومت و شهادت یک جوان فلسطینی دیگر/ ادعای تازه نتانیاهو

درتازه ترین عملیات مقاومت فلسطینیان درحمایت از مسجد الاقصی، یک جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
عملیات جدید مقاومت و شهادت یک جوان فلسطینی دیگر/ ادعای تازه نتانیاهو
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این جوان فلسطینی 24 ساله "عدی هاشم مسالمه" بود که پس از زخمی کردن یک نظامی صهیونیست، در "بیت عوا" در جنوب الخلیل، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد و بر اثر شدت جراحات شهید شد.

 یک شهروند فلسطینی هم با خودرو یک شهرک نشین صهیونیست را در ورودی اردوگاه فوار در جنوب الخلیل زیرگرفت و به شدت زخمی کرد. برخی منابع صهیونیستی از هلاکت این صهیونیست خبر داده اند.

 تاکنون 10 صهیونیست در نتیجه عملیات مقاومت فلسطینیان به هلاکت رسیده و حدود 200 نفر هم زخمی شده اند؛

در درگیریها تاکنون 47 فلسطینی به شهادت رسیده و صدها نفر زخمی شده اند.

خبر دیگر اینکه، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین ادعای خود اعلام کرد که مسجد الاقصی، سال ها قبل از ظهور اسلام برای یهودیان مقدس بوده است.

وی افزود: می گویند که ما می خواهیم مسجد الاقصی را تخریب کنیم؛ این دروغ است و ما تنها کشوری در خاورمیانه هستیم که از اماکن مقدس حمایت و محافظت می کنیم.

نتانیاهو ادامه داد: جهانیان می گویند که رژیم صهیونیستی سعی در تغییر وضعیت حاکم بر قدس را دارد، اما این دروغ است و مسلمانان در مسجدالاقصی نماز می خوانند و مسیحیان و یهودیان آن را زیارت می کنند.

اظهارات نتانیاهو تلاشی برای آرام کردن و فرونشاندن احساسات خشم ملت فلسطین است که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی شعله ور شده است؛ اما واقعیت این است که رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود نمازگزاران مسلمان به مسجدالاقصی به بهانه های مختلف، سعی در اجرای طرح شوم تقسیم زمانی و مکانی این مسجد را دارد.
https://taghribnews.com/vdceno8wojh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی