تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 189054
انصارالله:

ملت یمن به راه خود برای تشکیل یک نظام مبتنی بر عدالت و استقلال ادامه خواهد داد

انصارالله يمن: ملت یمن همچنان برای تشکیل نظام مبتنی بر عدالت و استقلال رای باوجودهمه سختی ها و چالش های فرارو تا دستیابی به گفتگوی ملی و توافق صلح آمیز و مشارکت ملی بر اساس فرآیند انتقالی در حال جریان ادامه به راه خود خواهد داد.
ملت یمن به راه خود برای تشکیل یک نظام مبتنی بر عدالت و استقلال ادامه خواهد داد
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)،شورای سیاسی جنبش انصارالله با صدور بیانیه ای به قطعنامه های شورای امنیت که به درخواست عربستان صادر شد، پاسخ داد و اعلام کرد: شورای امنیت حقوق ملت یمن را نایده گرفته است.
 
دراین بیانیه انصارالله به نادیده گرفته شدن حقوق حقه ملت یمن در این قطعنامه و فرآیند مبارزه بر حق مردم یمن و ظلم و ستم های رژیم عبدربه منصور هادی، عربستان، وهابی ها و القاعده به یمنی ها اشاره شده است.
 
این بیانیه تجاوز صورت گرفته علیه ملت یمن با عنوان عملیات توفان قاطعیت به سرکردگی رژیم عربستان و با حمایت دولت آمریکا را به شدت محکوم کرده و  همه اتهامات نسبت داده شده درقطعنامه 2216 شورای امنیت به سید عبدالملک بدرالدین حوثی و دو تن از شخصیتهای انصارالله را مردود خوانده است.
 
در این بیانیه همچنین افزوده شدن نام سید عبدالملک بدرالدین حوثی به فهرست تحریم های تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل به شدت محکوم شده است.
 
انصارالله همچنین ادامه روند تعقیب عناصر تروریستی گروهک های القاعده و داعش در استان های یمن را حائز اهمیت دانسته و گروهک های تروریستی و تکفیری را به مثابه خطری برای امنیت و ثبات یمن برشمرده است.
 
در بیانیه تاکید شده که ملت یمن همچنان به راه خود برای تشکیل یک نظام مبتنی بر عدالت و استقلال رای علیرغم همه سختی ها و چالش های فراروی خود تا دستیابی به گفت وگوی ملی و توافق صلح آمیز و مشارکت ملی بر اساس فرآیند انتقالی در حال جریان در این کشور ادامه خواهد داد.
 
 
https://taghribnews.com/vdceno8zejh8v7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی