تاریخ انتشار۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 236457

نخست وزیرمالزی خواهان اتحادکشورهای اسلامی برای مبارزه با تروریسم

نخست وزیر مالزی امروز با شدیدترین لحن حمله تروریستی به فرودگاه آتاتورک استانبول را محکوم کرد و از کشورهای مسلمان خواست برای مبارزه با تروریسم متحد شوند.
نخست وزیرمالزی خواهان اتحادکشورهای اسلامی برای مبارزه با تروریسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "نجیب تون رزاق" نخست وزیر مالزی آمادگی این کشور را برای اتحاد با همه کشورها به منظور مبارزه با معضل تروریسم اعلام کرد.

وی پس از حملات انتحاری شب گذشته به فرودگاه استانبول ترکیه که دست کم 36 کشته و دهها مصدوم برجای گذاشت، در صفحه شخصی خود در فیسبوک و توئیتر نوشت: من از ملتهای مسلمان می خواهم با اتحاد، همکاری ها را به ویژه در بخش مبارزه با اعمال تروریستی از طرف کسانی که به نام اسلام به مقدسات بی حرمتی می کنند، افزایش دهند.

نجیب تون رزاق ضمن تسلیت به مردم ترکیه و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حملات تروریستی، تصریح کرد: مالزی این عمل شنیع را به شدیدترین لحن محکوم می کند.

وی با تأکید بر اینکه این حملات یادآوری دیگری برای نیاز به افزایش همکاری های اطلاعاتی در جنگ با تروریسم است، خواستار ترویج پیام اسلام به عنوان دین صلح و عدالت شد.

بر اثر انفجارهای هولناک تروریستی  شب گذشته در فرودگاه آتاتورک استانبول، دست کم 36 نفر کشته و 147 نفر دیگر زخمی شدند؛حال شماری از زخمی ها نیز وخیم است.
https://taghribnews.com/vdcenp8wfjh8xei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی