تاریخ انتشار۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 233153

دیدار دکتر ظریف با جمعی از ایرانیان مقیم لهستان

وزیر امور خارجه برنامه کاری امروز خود در لهستان را با صبحانه کاری و دیدار با جمعی از ایرانیان مقیم لهستان آغاز کرد.
دیدار دکتر ظریف با جمعی از ایرانیان مقیم لهستان
 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "دکتر محمد جواد ظریف" در این دیدار با اشاره به ظرفیت های گسترده کشور در زمینه اقتصادی و تجاری ابراز امیدواری کرد، در مرحله پسابرجام این ظرفیت های بالقوه به طور کامل عملیاتی شود.

 دکتر ظریف با تأکید بر سیاست دولت در زمینه روابط متوازن با کشورهای مختلف جهان، توفیق در مذاکرات هسته ای را توفیق ملت ایران دانست و افزود:هدف اقتصاد مقاومتی، انزواگرایی نیست بلکه مبتنی بر دو اصل درون زائی و برون گرایی در عین اتکاء به ظرفیت های داخلی، به دنبال گسترش روابط متوازن با جهان هستیم.

وزیر امور خارجه با اشاره به مقام ششم ایران در نانوتکنولوژی و مقام پنجم در تعداد فارغ التحصیلان رشته های مهندسی، رشد علمی و نیروی انسانی کارآمد را مهمترین سرمایه کشور دانست و افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران متکی بر مردم است و همین مهمترین عامل حفظ امنیت ملی کشور است.

دکتر ظرفیت با تأکید مجدد بر اینکه ایرانیان مقیم خارج از کشور سرمایه ملی ایران هستند، اعلام کرد: به همه نمایندگی های جمهوری اسلامی در سراسر جهان ابلاغ شده است در دو زمینه کنسولی و تجاری حداکثر خدمات و تسهیلات ممکن را به ایرانیان و تجار و بازرگانان ارائه کنند؛ دکتر ظریف در پایان این دیدار به برخی سئوالات ایرانیان مقیم پاسخ داد.
https://taghribnews.com/vdcenx8wxjh8xzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی