تاریخ انتشار۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 210996
//دو خبر از نمایشگاه مطبوعات//

اولین حضور غرفه «رسانه و مقاومت» در نمایشگاه مطبوعات/ برنامه غرفه رسانه‌های خارجی مقیم

انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس، غرفه «رسانه و مقاومت» را در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برپا کرده است.
اولین حضور غرفه «رسانه و مقاومت» در نمایشگاه مطبوعات/ برنامه غرفه رسانه‌های خارجی مقیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سعید علامیان" دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار تقریب، با اعلام این خبر گفت:نخستين بار این غرفه در دو حوزه عام و خاص برپا شده است.
 
برنامه های این غرفه از نگاه خاص شامل حضور و سخنرانی پیشکسوتان و روزنامه‌نگاران دفاع مقدس، اساتید روزنامه‌نگاری و اعضاء انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس و برنامه های عام مشتمل بر فعالیت ها و نقش رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس و همچنین ارائه آرشیوی از همه مطبوعات دهه شصت خواهد بود.
 
بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات می توانند با حضور در غرفه رسانه و مقاومت تصاویر و خاطرات مکتوب دوران دفاع مقدس را مشاهده کنند.
 
خبر دیگر این که اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد، غرفه‌ای را برای رسانه‌های خارجی مقیم در کشور در نمایشگاه مطبوعات برپا کرده‌ که در این محل چند فعالیت انجام می‌شود؛ اول اینکه مثل سال گذشته نمایندگان برخی از این رسانه‌های خارجی در نشست‌هایی به معرفی رسانه‌های متبوع خود خواهند پرداخت که همین مورد در تعامل و آشنایی رسانه‌های داخلی و خارجی اثرگذار خواهد بود. دوم اینکه امسال چند مهمان خارجی هم در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.
 
غرفه چهره‌ها و تجربه‌ها هم با حضور پیشکسوتان رسانه در نمایشگاه امسال برپا می‌شود. همچنین دو غرفه با موضوعیت موزه مطبوعات یکی به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی و دیگری به همت موزه بنیاد مستضعفان برپا خواهد شد که در آن موارد جذابی در عرصه مطبوعات از جمله بسیاری از اولین‌های این عرصه به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.
 
امسال هم به مانند سال گذشته یک روزنامه سراسری، یک خبرگزاری و یک نشریه استانی که در پاسداشت زبان فارسی کوشش کرده‌اند، معرفی و در اختتامیه نمایشگاه از آنها تقدیر می‌شوند.  
 
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» از تاریخ ١٦ تا ٢٢ آبان ماه با حضور بیش از ٧٠٠ رسانه و ٦٠٠ غرفه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
 
 
https://taghribnews.com/vdceo78wpjh8zoi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی