تاریخ انتشار۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 174591
یكی از رهبران حماس در گفتگو با تقریب:

عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان ادامه می یابد/ جنایات رژیم صهیونیستی افزایش یافته است

تنا – فلسطین
یكی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاكید كرد: تا زمانی كه تجاوزات اسرائیلی ادامه داشته باشد، عملیات شهادت طلبانه و تلافی جویانه فلسطینیان نیز استمرار خواهد داشت.
عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان ادامه می یابد/ جنایات رژیم صهیونیستی افزایش یافته است
"سامی أبو زهری"در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)،‌ اظهار داشت: ما در معرض جنایتهای بی سابقه و رو به فزونی رژیم صهیونیستی از جمله تجاوزات مكرر به مسجدالاقصی و فلسطینیان قرار داریم و نمونه بارز آن اعدام "یوسف الرمونی"جوان فلسطینی به روشی وحشیانه بود لذا عملیات قهرمانانه ای كه در آن یكی از كنیسه های یهودیان مورد هدف قرار گرفت عكس العملی طبیعی بود.

وی افزود: اشغالگران مسئول وضعیت متشنج در شهر قدس هستند و باید پاسخگوی عربده كشی خود و پیامدهای انتفاضه و عملیات استشهادی باشند.

این مسئول حماس در ادامه با تاكید بر ضرورت حمایت از انتفاضه ملت فلسطین، خاطرنشان كرد: دشمن باید بداند ملت فلسطین با همه اقشار خود در كنار قیام كنندگان و مدافعان از حرم های مقدس و ناموس خود می باشد.

وی با انتقاد از گفتگوهای صلح با رژیم صهیونیستی، بیان داشت: طرح صلحی در این جا وجود ندارد بلكه هدف از این گفتگوها تنها سرپوش نهادن بر جنایات رژیم اشغالگر قدس است لذا نمی توان به نتایج آن خوشبین بود.

وی با بیان این كه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزایش یافته و باید جلوی زياده خواهی ها و جنایات این رژیم گرفته شود، افزود: سریال هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی باید پایان یابد و وضعیت پلیسی بر ضد ملت ما و خصوصا در كرانه باختری خاتمه پیدا كند تا فلسطینیان بتوانند نقش خود را در مقابله با جنایات اسرائیلی ایفا كنند.
https://taghribnews.com/vdceoe8zzjh8fni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی