تاریخ انتشار۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 257490

تجمع عربی حمایت از مقاومت، اعدام سه جوان بحرینی را محکوم کرد

"تجمع عربی حمایت از مقاومت" متشکل از شخصیتهای لبنانی، فلسطینی، یمنی و بحرینی اعدام سه جوان بحرینی را محکوم کرد.
تجمع عربی حمایت از مقاومت، اعدام سه جوان بحرینی را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  اعضای تجمع عربی حمایت از مقاومت با برگزاری نشستی در لبنان، اعدام ظالمانه سه جوان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه را محکوم و حمایت خود را از مردم بحرین اعلام کردند.

در این نشست که برخی علمای فلسطینی و شماری از مسولان و علمای لبنان حضور داشتند، دکتر "یحیی غدار" دبیرکل این تجمع در آغاز نشست گفت: ما جنایت آل خلیفه در اعدام سه جوان بحرینی را محکوم می کنیم.

"شیخ ماهر حمود" امام جماعت مسجد قدس شهر صیدا و دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت نیز در این نشست تأکید کرد که مردم بحرین مردمی مظلوم هستند و از این رو روز سختی در انتظار ظالمان آل خلیفه خواهد بود، چون خداوند دعای مظلوم را بی پاسخ نمی گذارد.

در این نشست "ابراهیم المدهون" از فعالان بحرینی گزارشی از جنایت ها و واقعیت های جاری در بحرین ارائه کرد و افزود: از این سه جوان که اعدام شدند فقط علیه دو نفر آنها اعلام اتهام شده بود و یک نفر دیگر از همان آغاز در مورد قتل افسر اماراتی متهم نبود و در روزهای آخر نام او به میان آمد و این نشان دهنده نوعی انتقام جویی آل خلیفه از این جوانان و ملت بحرین است تا آنها را وادار کنند دست از خواسته های خود بردارند.

"شیخ محمد زغموت" رئیس شورای شرعی اسلامی فلسطین در این نشست گفت: تشابه جنایت های نظام بحرین با صهیونیست ها در این است که هر دو رژیم انسان های آزاده و شریف را می کشند چون در فلسطین نیز صهیونیست ها هرکس را که خواستار حقوق خود و آزادی باشد به قتل می رسانند و تمام این جنایت ها با موافقت و تأیید انگلستان انجام می شود که حامی نظام بحرین است و همچنین رژیم عربستان که حامی آل خلیفه است و ما به مردم بحرین اعلام می کنیم که صبر کنید و بردبار باشید تا رستگار شوید.

دکتر "بسام الهاشم" مسئول روابط سیاسی با احزاب ملی و گروه های فلسطینی در جریان ملی آزاد لبنان نیز در این نشست گفت: حضور ما در این نشست علاوه بر حمایت از مردم بحرین برای دفاع از خویش است؛ زیرا همه ما در معرض این ظلم و بی عدالتی هستیم و این جنایت ها در سوریه و یمن و عراق و تمام جهان عرب جریان دارد.

وی افزود: اعدام شه جوان بحرینی اقدام به قتل عمد سه انسان بی گناه و بی دفاع بود؛ اما تنها کاری که از ما بر می آید محکوم ساختن شدید این جنایت است و از رژیم بحرین نیز می خواهیم بر سر عقل بیاید و به حقوق انسان ها احترام بگذارد و به خواسته های مردم کشور خود اعتنا کند.
 
https://taghribnews.com/vdceof8w7jh8nei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی