>> بارها بر حرمت تعرض به جان و مال هموطنان از هر فرقه و مذهبی تاکید کرده ایم | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۰
کد مطلب : 175194
خطیب جمعه کربلا:

بارها بر حرمت تعرض به جان و مال هموطنان از هر فرقه و مذهبی تاکید کرده ایم

خطیب جمعه کربلا از آزادسازی تعدادی از مناطق از سوی نیروهای عراقی ابراز خرسندی کرد و گفت: همبستگی ملی میان نیروهای ارتش، بسیج، عشایر و پیشمرگ که از احساس مسؤولیت ملی نشات می گیرد، عامل این موفقیت هاست. سیاستمداران باید از این قهرمانان الگو گرفته و به ادامه این موفقیت ها بپردازند.
بارها بر حرمت تعرض به جان و مال هموطنان از هر فرقه و مذهبی تاکید کرده ایم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از فرات نیوز؛ "شیخ مهدی کربلایی" در خلال خطبه های نماز جمعه کربلا که در صحن مطهر حرم امام حسین(ع) برگزار شد، تاکید کرد: ضروری است سازمان های امنیتی و مدنی دولت از وجود فاسدین پاکسازی شود، هر چند این افراد در پست های بالایی حضور داشته باشند.

وی افزود: امروز باید به ارتش و حامیان آن، از نیروهای مردمی گرفته تا عشایر و نیروهای پیشمرگه کرد، بابت پیروزی های دلچسبی که در آزادسازی بخش اعظمی از شهر بیجی و شکستن محاصره ی پالایشگاه این شهر داشتند زنده باد و دست مریزاد گفت. این رزمندگان شجاع مستحق تکریم و بزرگداشت می باشند و از دیگر موفقیت های آنان می توان به آزادسازی جلولاء و ایستادگی در انبار و رمادی اشاره کرد.

خطیب جمعه کربلا افزود: همبستگی ملی، که صفوف رزمندگان ارتشی و بسیجی، عشایر و پیشمرگه نمادی از آن است شامل تمامی اقشار مردمی می شود و پشتوانه ی آن احساس قوی مسئولیت ملی در نزد همگان است. همه ی مردم در صفی واحد پیش روی تروریست ها ایستادند و برای حمایت از کشور، مقدسات، و جان و مال و ناموسشان جانانه دفاع کردند.

کربلایی با بیان اینکه خروج از وضعیت اسفبار کنونی کشور، مبارزات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و خدماتی را می طلبد تاکید کرد: زمانی کشور از بحران خارج می شود که زمام امور را افرادی پاکدست و عاشق خدمت رسانی به عهده گیرند، افرادی که به منافع شخصی و حزبی نمی اندیشند و همه ی مردم احساس مکنند آنان مسئولیت پذیر هستند، مسئولیت ملی واحد در برابر کشور و مردم و اندیشیدن به این که ما در کلیه ی میدان ها پیروزیم.

وی گفت: بارها بر حرمت تعرض به جان و مال و ناموس هموطنان از هر فرقه و دین و مذهبی که باشند تاکید کرده ایم. بار دیگر بر ضرورت حفاظت از اموال شهروندان در مناطق متروکه جنگی تاکید می کنیم و می گوییم که هیچ کس اجازه ی دست درازی به آنها را ندارد.
https://taghribnews.com/vdceon8zejh8fzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی