تاریخ انتشار۱۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 155592
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی :

به برکت حضرت زهرا (س) ایران اسلامی در تمام زمینه ها پیشرفت کرده است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایران اسلامی به برکت نور فاطمی در جهان اسلامی می درخشد.
به برکت حضرت زهرا (س) ایران اسلامی در تمام زمینه ها پیشرفت کرده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله محسن اراکی شامگاه سه شنبه در جمع مردم اراک در مسجد ساعت این شهرافزود: به برکت حضرت زهرا (س) ایران اسلامی در تمام زمینه ها پیشرفت کرده است که تمام جهان نیز به این امر اذعان کرده اند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) دارای دوخطبه عبادی و سیاسی است که در خطبه های سیاسی خود آینده جامعه اسلامی را پیش بینی کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) پیش بینی کرده بود که عده ای بر جامعه اسلامی حاکم خواهند شد که ثروت این جامعه را به تاراج خواهند بود و امروز بعضی از کشور های اسلامی شاهد آن هستند.

آیت الله اراکی ادامه داد: در برخی از کشور های اسلامی با وجود نفت، ثروت های فراوان و در عصر اینترنت و انفجار اطلاعات ۷۰ درصد مردم در فقر و بی سوادی به سر می برند و روستاهای آنها از نعمت آب، بهداشت و مدرسه محروم است.

وی گفت: حضرت زهرا (س) در خطبه های سیاسی پیش بینی کرده بود که ثروت مسلمانان را به غارت می برند و امروز کشور های اروپایی نفت برخی کشور های اسلامی را می برند و آن را چند برابر به آنها می فروشند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جایگاه صدیقه کبری( س ) برای پی ریزی جامعه و خانواده اسلامی باید تحلیل و شناخته شود.
https://taghribnews.com/vdceon8zwjh8nni.b9bj.html
مرجع : irna
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی