تاریخ انتشار۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 196498

عامل جنایت کویت اسلام نمی شناسد و قطعا سني هم نيست

امامان جمعه شهرهاي پاوه و روانسر ، انفجار روز جمعه در مسجد امام جعفر صادق (ع) کويت را محکوم کردند.
عامل جنایت کویت اسلام نمی شناسد و قطعا سني هم نيست
ماموستا ملاقادر قادري درمصاحبه با خبرگزاري صدا و سيما ، ضمن آرزوي قبولي طاعات مسلمين در ماه مبارک رمضان  و همچنين ، خاموشي و ريشه کني فتنه هاي دامنگير جهان اسلام گفت : اين فتنه ها ، تر و خشک را با هم مي سوزانند.
امام جمعه پاوه گفت : به واسطه همين فتنه هاي دامن گير ، دشمنان قسم خورده ، مشغول بدنام کردن دين اسلام در چهارگوشه جهان اند ، غافل از آنکه ، به لطف پروردگار متعال ، اسلام هرگز بدنام نخواهد شد و کساني که به نام اسلام ، به کشتار مسلمانان و بي گناهان مشغول اند ، خود ، بدنام خواهند شد.

وي با اشاره به جنايتهاي به وقوع پيوسته در دنياي اسلام ، به ويژه در جمعه گذشته ،آن هم در ماه مبارک رمضان تصريح کرد: حقيقتا ، وقوع اين گونه جنايات ، نزد هر مؤمن و مسلمان صاحب فکر و درايتي ، مايه تاسف و ناراحتي است.

ماموستا قادري با اشاره به حوادث تلخ روزهاي اخير در کشورهاي فرانسه ، تونس ، کويت و شهر کوباني در سوريه گفت: درکشور کويت، جمعي روزه دار اهل ايمان ، که براي اداي فرائض ديني در مسجد امام صادق (ع) اجتماع کرده بودند ، به دست شخصي به نام اسلام و به نام سني ، که قطعا سني هم نيست ، شهيد ، و تعدادي ديگر هم ، زخمي شدند که بر طبق آموزه هاي ديني ما مسلمانان ، کشتن انسانهاي بي دفاع بدون دليل حرام است ، چه برسد به کشتن انسانها به نام اسلام و با قرائت آيه هاي مقدس قرآن کريم.

وي تاکيد کرد ؛ اين حوادث از نظر ديني ، اخلاقي ، وجداني و ايماني محکوم اند و ما اينگونه حوادث تلخ را به شدت محکوم کرده و خواهيم کرد.
ملا قادر قادري  گفت :امروز مسجد امام صادق (ع) در کويت هدف قرار گرفت و فردا مسجدي ديگر در نقطه اي ديگر از جهان اسلام هدف کينه بدخواهان اسلام قرار خواهد گرفت و فقط درسايه هوشياري و آگاه کردن مسلمانان مي توان اين فتنه هاي گذرا ، اما اثرگذار را دفع کرد ، چرا که اگر هوشيار نباشيم خداي ناکرده دچار آن خواهيم شد که البته ، ملت ما بيدار است و نسبت به فتنه و فتنه گران ، با بصيرت.
ماموستا ملا عبدالله غفوري ، امام جمعه روانسر هم با محکوم کردن جنايات وحشيانه و ددمنشانه داعش و امثال اين گروه تروريستي ، درصورت دادن انفجارات ، تخريب مساجد ، کشتار مسلمانان و قتل عام انسانهاي بي دفاع گفت : وقوع حادثه تلخ انفجار اخير درمسجد امام جعفر صادق (ع)  در روز جمعه ، و اين گونه حوادث اسف بار ، براي همه ما غيرقابل قبول و قطعا محکوم است.
https://taghribnews.com/vdceop8zvjh8oei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی