تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 271494
امام جمعه مهاباد :

​در هر شرایطی از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی می کنیم

امام جمعه مهاباد گفت: مردم ایران اعم از شیعه و سنی در روز جهانی قدس با حضور در صفوف به هم پیوسته نشان خواهند داد که در هر شرایطی از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی می کنند.
​در هر شرایطی از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی می کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا عبدالقادر سهرابی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: امام خمینی (ره) برای همبستگی جهانیان با مردم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند، پس از این نامگذاری بود که بسیاری از مردم جهان با نام قدس آشنا شدند و ناآشنایی مردم جهان از موضوع فلسطین برداشته شد.

وی افزود: مسلمانان جهان باید هوشیار باشند که امروز بی‌توجهی به مسئله فلسطین می‌تواند ضربه سنگینی به اسلام وارد آورد.

سهرابی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس برای فریادرسی به مردم مظلوم فلسطین است، ادامه داد: روز جهانی قدس نماد مبارزه مسلمانان و آزادیخواهان جهان علیه رژیم صهیونیستی است و همه وظیفه داریم این آرمان را حفظ کنیم.

امام جمعه مهاباد با تاکید بر تقویت اتحاد و وحدت مسلمانان، تصریح کرد: رسالت امروز مسلمانان قیام علیه استکبار و حفظ وحدت و انسجام در برابر رژیم غاصب اسراییل است.

سهرابی افزود: اتحاد مسلمانان در زمینه فلسطین زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس فرصتی برای آگاه کردن مسلمانان از توطئه های استکبار است، یادآور شد: در صورتی که مسلمانان نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه نباشند، ضربه جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد خواهد آمد از این رو بصیرت‌افزایی مسلمانان تنها راهکار خنثی کردن توطئه‌های نظام استکبار جهانی است.

سهرابی با بیان اینکه مسلمانان باید حضور در راهپیمایی روز قدس را فریضه بدانند، خاطرنشان کرد: مردم غیور و ولایتمدار مهاباد همچون سال های گذشته با حضور پرشور خود پاسخی محکم به سکوت مجامع بین‌المللی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خواهند داد و با مشت‌های گره کرده خواستار آزادی این سرزمین هستند.
 
https://taghribnews.com/vdceoz8wejh8fei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی