تاریخ انتشار۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 264069

حماس سران رژیم صهیونیستی را به ترور تهدید کرد

جنبش حماس در واکنش به ترور یکی از فرماندهانش، برخی از سران رژیم صهیونیستی را به ترور تهدید کرد.
حماس سران رژیم صهیونیستی را به ترور تهدید کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار ویدئویی برخی از مقامات عالی رتبه رژیم صهیونیستی را به ترور تهدید کرد.

این ویدئو که به دست فعالان غزه منتشر شده است، در رسانه های فلسطینی و صهیونیستی بازنشر شد و این پیام را به رژیم صهیونیستی منتقل کرد که  به ترور مازن فقهاء، فرمانده بارز شاخه نظامی حماس در میدان عمل پاسخ داده می شود.

در این نوار ویدئویی اکثر شخصیت‌های امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی دیده می‌شوند، به طوری که حماس تهدید کرده گادی ایزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ، نداف اگرمن، رئیس موساد و گلعاد اردان، وزیر امنیت داخلی این رژیم را ترور می کند.

جنبش حماس و دیگر گروه های فلسطینی با صدور بیانیه‌هایی، رژیم صهیونیستی را مسئول ترور مازن فقها، اسیر آزاد شده فلسطینی دانستند؛ در بیانیه جنبش حماس آمده است که خون مجاهدان هدر نمی رود و حماس خوب می داند پاسخ این جنایت ها را چگونه بدهد.

پایگاه اینترنتی صهیونیستی "المصدر" با انتشار مقاله ای ترور مازن فقهاء از رهبران شاخه نظامی حماس به وسیله افراد مسلح ناشناس در شهر غزه را پیامی شدید اللحن به این جنبش دانست.

مازن فقهاء، روز جمعه گذشته در منطقه تل الهوا در جنوب غزه در مقابل پارکینگ خانه اش با شلیک پنج گلوله به سرش ترور شد.
https://taghribnews.com/vdcepe8wojh8p7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی