تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 174663

استراتژی جدید داعش برای جذب جوانان

یک مرکز تحقیقاتی اسپانیایی در پژوهش های جدید خود از استراتژی جدید گروه تروریستی داعش در جذب جوانان پرده برداشت.
استراتژی جدید داعش برای جذب جوانان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مرکز تحقیقاتی "الکانو" در اسپانیا، فاش کرد که استراتژی جدید داعش برای جذب جوانان به این گروه تروریستی، استفاده از جوانانی است که از دین اسلام آگاهی چندانی ندارند و از افرادی پیروی می کنند که شناخت چندانی نسبت به آنان ندارند.

این مرکز تحقیقاتی خاطرنشان کرده است: از جمله افکار ایدئولوژیک که داعش برای تسلط بر عقل این جوانان به کار می گیرد، استفاده از نام "دابق" (نام روستایی در نزدیکی حلب سوریه) برای مجله ماهانه این گروه تروریستی است. داعش بدین جهت نام دابق را برای مجله خود انتخاب کرده است که این مکان سابقه تاریخی در انعکاس اندیشه ها و اسلوب فکری داعش دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: اعضای گروه تروریستی داعش و کسانی که به ظاهر، فرانسوی، انگلیسی یا اهل یکی از کشورهای آسیا نشان داده می شوند، دارای اصلیت عرب بوده و اهل همان کشورهایی هستند که آن را اشغال کرده اند.

در این گزارش روشن شده است: آن دسته از داعشی هایی که بدون پوشاندن چهره، سرهای گروگان های خود را قطع می کنند، ترسی از انتقام ندارند زیرا خود آنها در واقع ساکنین کشورهای عراق و سوریه هستند و به انها القا شده که این اقدامات حق آنان است .
https://taghribnews.com/vdcepe8zxjh8fpi.b9bj.html
مرجع : السومریة نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی