تاریخ انتشار۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 167869

اتحاد شيعيان و سنی های عراق عليه داعش

سردبیر روزنامه کل الاخبار عراق گفت: شیعیان و سنی های عراق علیه تروریست های داعش متحد هستند.
اتحاد شيعيان و سنی های عراق عليه داعش
سمیر الشویلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی العربیه حدث از بغداد درباره اتحاد عراقی ها علیه گروهک تروریستی داعش و فرار نیروهای این گروه از عراق به سوریه گفت: با پیشروی نیروهای ارتش عراق شاهد عقب نشینی نیروهای داعش از موصل به سوی استان الحسکه سوریه هستیم، موفقیتی که در شهرهای سلیمان بیک و آمرلی رخ داده خبر خوشی برای ملت عراق و همه ملت های صلح دوست جهان است.

وی افزود: به نیروهای ارتش عراق که به همراه نیروهای وزارت کشور و بسیج مردمی که به ندای مرجعیت برای مقابله با تروریست ها لبیک گفتند درود می فرستیم، همچنین نوری المالکی نخست وزیر عراق پس از آزاد سازی شهر آمرلی در این شهر حضور یافت.

الشویلی گفت: گروهک تروریستی داعش نمی تواند در برابر نیروهای مسلح عراق و بسیج مردمی مقاومت کنند و شکست داعش در عملیات مختلف نشان می دهد که این نیروها برخلاف آنچه که فدای و انتحاری توصیف می شوند نیستند.

وی افزود: من در شهر آمرلی حضور داشتم و بیش از بیست نفر از نیروهای داعش در این شهر که بیشتر تبعه چچن بودند کشته شدند. گزارش های مختلف در شهر موصل نشان می دهد که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش و شمار زیادی از نیروهای این گروهک از موصل فرار کرده اند. اتحاد ارتش و نیروهای امنیتی و عشایر عراق تصویر مثبتی از اتحاد شهروندان این کشور برای جهان نشان داده است، امروز همه شیعیان،سنی ها و مسیحیان عراق در عملیات علیه تروریست ها متحد هستند.
https://taghribnews.com/vdcepf8zojh8pvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی