تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 189063

تشکیل کمیته مبارزه با تجاوز عربستان به یمن درتونس

شماری از سازمان ها، احزاب و شخصیت های ملی در تونس از تأسیس کمیته ای برای مبارزه با تجاوز نظامی عربستان به یمن خبر دادند.
تشکیل کمیته مبارزه با تجاوز عربستان به یمن درتونس
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا) به نقل از العالم،  بنیانگذاران این کمیته تأکید کرده اند که این تصمیم درجهت پایبندی و تعهد به همبستگی جهان عرب در مقابل تجاوزاتی است که در جهت خدمت به دشمن و کمک به پیشبرد نقشه های آن در منطقه صورت می گیرد.
 
آنها در بیانیه خود خاطرنشان کردند که راه اندازی این کمیته که ریاست آن را سازمان عربی حقوق بشر بر عهده دارد به منظور نشان دادن مراتب قدرشناسی از حمایت های نامحدود ملت یمن از تمام مسایل جهان عرب به ویژه مساله فلسطین است.
 
اعضای اين كميته تجاوز مشترک رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به یمن را حلقه جدیدی از سلسله نقشه های دشمن برای نابودی حساب شده و هدفمند جهان عرب دانستند و تاکید کردند که سرعت تشکیل نیروهای عربی برای حمایت از این تجاوز، گواه روشنی بر این مدعاست.
 
آنها اعلام کردند: این رژیم های مرتجع، طی 70 سال اشغال سرزمین فلسطین و جرایم رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین که دامنه آن به مصر، لبنان، اردن، تونس، عراق و سودان هم کشیده شد، هیچ کاری برای مقابله با این رژیم نکردند.

آنها تاكيد كردند: این کمیته قصد دارد چندین برنامه فرهنگی و مردمی برای حمایت از ملت یمن و مقابله با تجاوزات نظامی جاری اجرا و از گفتگوی ملی در یمن به منظور تثبیت و تحکیم وحدت ملی و تکمیل مسیر انقلاب و جلوگیری از سرایت ویروس تکفیری و صهیونیستی در یمن حمایت کند.
 
اعضای این کمیته را جمعیت هویت مقاومت، جمعیت شهروندی و دفاع از مظلومین، شورای ملی حمایت از مقاومت عربی درمقابله با عادی سازی روابط باصهیونیسم، جمعیت سراج، دانشجویان قومگرا، حزب وحدت تونسی، حزب ثوابت، جمعیت نمایشی و فرهنگی القدس و مرکز مطالعات فلسفی و انسان شناسی و جنبش (هنا دمشق) برای حمایت از مقاومت تشکیل می دهند.
 
https://taghribnews.com/vdcepo8zxjh8v7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی