>> باید نخبگان یمن برای مقابله با عربستان وارد عرصه شوند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 246762
رهبر انصار الله:

باید نخبگان یمن برای مقابله با عربستان وارد عرصه شوند

رهبر انصارالله یمن با تأکید بر جذب نخبگان برای مقابله با تجاوزگری عربستان، خواهان اتحاد و مسئولیت پذیری در شرایط کنونی یمن شد.
باید نخبگان یمن برای مقابله با عربستان وارد عرصه شوند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت آغاز سال هجری قمری گفت: یمن امروز در مرحله تاریخی قرار دارد. ما امروز در سایه جنگ کنونی و محاصره اقتصادی، به ثبات، همبستگی، اتحاد، افزایش تلاش‌ها و تحرک جدی در تمامی زمینه‌ها نیاز داریم.
 
وی گفت: ساکنان جنوب یمن قدرت تصمیم گیری در این منطقه را ندارند و اماراتی‌ها در جنوب یمن تصمیم گیرنده هستند. فرودگاه‌ها تحت سیطره آن‌هاست و همه از دستورات آن‌ها پیروی می‌کنند. عبدربه منصور هادی و کوچکترین حامیانش تنها غلامان حلقه به گوش عربستان هستند.
 
الحوثی گفت: اشغالگران پول اندکی به شما می‌دهند اما در واقع دنبال ثروت‌های نفتی در حضرموت هستند. عربستان و آمریکا به مناطق شرقی کشور چشم طمع دارند. عربستان پیشتر نقش بیشتری در ممانعت از هرگونه استخراج نفت در الجوف داشت.
 
وی بار دیگر تاکید کرد که به دنبال تلاش جدی برای جذب نخبگان و مردم برای مقابله با تجاوزگری عربستان است و از شخصیت‌های آکادمیک و نخبگان یمن می‌خواهد تا فداکاری کنند و وارد عرصه شوند.
 
عبدالملک الحوثی قانون آمریکایی شکایت از عربستان را بزرگترین شکست مزدوران آمریکا دانست و خطاب به آنها گفت: شما در حساب‌گری‌ها و طمع‌ورزی‌های‌تان شکست خوردید پس به دنبال منافع دنیایی نباشید.
 
شهادت 10 یمنی در حملات عربستان
خبر دیگر از یمن اینکه: 10 شهروند یمنی در حملات هوایی ارتش سعودی به مناطق مرزی و جزایر یمن در منطقه واحجه در بخش المخاء در غرب استان تعز شهید شدند.
 
جنگنده های ارتش سعودی همچنین دشت الربیعه و منطقه آل حجلان در بخش صرواح در استان مارب را بمباران کردند.
 
واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز چند فروند موشک کاتیوشا به محل تجمع مزدوران سعودی در منطقه النجد در بخش صرواح شلیک کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.
 
شش نفر از مزدوران سعودی نیز در حمله افراد ناشناس به گشتی آنها در منطقه المیل در غرب شهر مارب کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.
 
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین یک دستگاه تانک مزدوران سعودی را در منطقه الخلیفین در استان الجوف منهدم و مزدوران داخل آن را به هلاکت رساندند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcepp8wwjh8efi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی