تاریخ انتشار۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : 196164
امام جمعه اهل سنت تازه ياب(مانه و سملقان):

در گسترش وحدت رسالت علما و روحانيون بسيار سنگين و مهم است

امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: تنها افرادی می توانند وحدت را در بین جامعه گسترش بدهند که از ثمره و میوه و آینده درخشان وحدت بین جوامع اسلامی آگاهی داشته باشند که در این میان رسالت علما و روحانیون بسیار سنگین و مهم است.
در گسترش وحدت رسالت علما و روحانيون بسيار سنگين و مهم است
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج آخوند عبدالله خوش نظر" امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه بازگشت به اصل قرآن و دستورات و سنت‌های پیامبر عظیم‌الشان اسلام، تنها راه رفع مشکلات و جلوگیری از بروز تفرقه در بین مسلمانان در سراسر جهان است، افزود: تنها با توجه به این اصل‌ها می‌توانیم اتحاد و همبستگی خود را حفظ کرده و از ارزش‌های دینی و اسلامی خود در برابر هجمه‌های دشمنان محافظت کنیم.

آخوند خوش نظرتصریح کرد: دشمنان اسلام سعی دارند با ایجاد درگیری های مذهبی در کشورهای اسلامی جلوی رشد و پیشرفت مسلمانان را بگیرند و زنجیره اتحاد، مسلمانان را بشکنند اما مسلمانان هرگز اجازه نخواهند داد آنها به این افکار شیطانی دست پیدا کنند.

وی بیان داشت: اگر کشورها و امت اسلامی بخواهند در مقابل توطئه های استکبار وصهیونیست ها بایستند باید متفق و متحد باشند اگر بین این امت ها اختلاف باشد خواست دشمن را برآورده کرده ایم،باید دست از اختلاف برداریم و همه دست به حبل الله متین بزنیم. 

وی افزود: این وحدت است که باعث می شود انسان ها در همه امور پیروز و سربلند باشند و اگر وحدت نباشد فتنه ها، جاه طلبی ها ودنیا طلبی ها در بین مردم رواج پیدا می کند.

امام جمعه اهل سنت تازه یاب اضافه کرد: وحدت یعنی اتحاد، همبستگی، همدلی، باهم بودن و بر علیه یکدیگر جبهه و جهت نگرفتن و در این برهه از زمان اتحاد و وحدت و همدلی بسیار لازم وضروری است .

وی گفت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و نزول قرآن است و از آن در قرآن به عنوان برترین ماهها یاد شده و ما نیز باید با بهره گیری از تمامی لحظات روز های این ماه پر خیرو برکت، باعث شادمانی خداوند  و رسول الله بشویم، و این افتخار بزرگی برای انسان ها است که چرا در این ماه خداوند متعال میزبان و انسان ها میهمان هستند.


 
https://taghribnews.com/vdcepp8zejh8ozi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی