تاریخ انتشار۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 188569

مدیرجدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور معرفی شد/ خدمات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به 350 میلیون شافعی مذهب جهان تسری یابد

حجت ‌الاسلام علی‌ اکبر نصرتی به عنوان مدیرجدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور معرفی شد.
مدیرجدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور معرفی شد/ خدمات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به 350 میلیون شافعی مذهب جهان تسری یابد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، روز دوشنبه با حضور علما، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه اهل سنت غرب کشور مراسم معارفه مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد.

" ماموستا عبدالرحمن خدایی"نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم از خدمات و تلاش ‌های حجت ‌الاسلام محرمعلی فراشی مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در خصوص حمایت و خدمت به روحانیون و طلاب کردستانی تقدیر کرد.

وی افزود: خدمات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به جامعه روحانیت کردستان شایسته تقدیر بوده و می ‌توان گفت در سایه همدلی و اتحاد موجود می ‌توانیم به تعالی و گسترش برنامه‌ ها فکر کنیم.

ماموستا خدایی اظهار داشت: امید است حجت‌ الاسلام نصرتی مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با تمام توان برای خدمت هرچه بیشتر به روحانیون و طلاب منطقه تلاش نماید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به 350 میلیون شافعی مذهب جهان تسری یابد.

"حجت‌ الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی بر توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تأکید کرد و گفت: باید خدمات این مرکز علاوه بر اهل سنت داخل به 350 میلیون شافعی‌مذهب جهان تسری یابد.

وی افزود: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از یادگارهای امام راحل بوده و نهادی است برای اخوت و همدلی هرچه بیشتر بین مذاهب اسلامی لذا باید روز به روز شاهد توسعه فعالیت‌های آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هم ‌اکنون 350 میلیون نفر از مسلمانان جهان پیرو فقه امام شافعی(رض) هستند و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با توجه به اینکه فعالیت‌ های آن به روحانیون و طلاب شافعی مذهب کشور است می‌ تواند علاوه بر نیازهای داخل کشور به مسلمانان شافعی مذهب جهان نیز خدمت ارائه نماید.

وی افزود: باید روحانیون در مسیر روشنگری مردم حرکت کنند و مردم را با توطئه ‌ها و دسیسه ‌های دشمنان آشنا کنند.

حجت ‌الاسلام شاهرودی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک فکر نو را به جهانیان ارائه کرد و به همه جهانیان نشان داد که مبانی اسلامی و الهی نیز می‌ تواند در قالب حکومتی سیاسی به ایفای نقش بپردازد و روزبه روز نیز بر اقتدار این حکومت اسلامی افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: باید زمان شناس باشیم و توطئه‌ های دشمنان را در خصوص ایجاد اختلافات قومی، زبانی و نژادی با دقت رصد کنیم.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: توسعه و تعالی مسلمانان با هم دلی و هم‌ زبانی و ایجاد الفت در بین آنان فراهم خواهد شد و دشمنان در این راستا با تمام توان می ‌کوشند که الفت بین مسلمانان ایجاد نشود.

حجت‌ الاسلام شاهرودی افزود: روحانیون وظیفه سنگینی را در خصوص روشنگری مردم در برابر توطئه‌ های دشمنان برعهده دارند و در این راستا نیز مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور دارای جایگاه ویژه‌ ای است.

وی در ادامه سخنان خود از خدمات حجت‌ الاسلام فراشی مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تقدیر کرد و گفت: حجت ‌الاسلام نصرتی مدیر جدید این مرکز نیز از خادمان و روحانیون مبارز و انقلابی بوده و خدمات شایان توجهی را در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و تبیین ارزش ‌های انقلاب اسلامی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: طی چند سال اخیر تلاش‌ های بسیاری برای توسعه زیرساخت ‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور صورت گرفته است و امیدواریم در سال 94 نیز شاهد تقویت این تلاش ‌ها و خدمات باشیم.

"حجت ‌الاسلام علی‌اکبر نصرتی" مدیرجدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این مراسم بر تقویت فعالیت‌ های آموزشی و پژوهشی و توسعه زیرساخت ‌ها تأکید کرد.

وی افزود: با تمام توان برای آسیب ‌شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ های گذشته تلاش خواهیم کرد و در این مسیر نیز از همه ظرفیت ‌ها بهره خواهیم برد.

حجت ‌الاسلام نصرتی خاطرنشان کرد: برای همه فعالیت ‌های آینده اهداف مشخصی را تعریف خواهیم کرد و وضعیت موجود مرکز باید با نگاه به آینده تعریف و تقویت شود.

حجت ‌الاسلام محرمعلی فراشی مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در سخنانی از همراهی و همدلی روحانیون و طلاب منطقه با برنامه‌های این مرکز تقدیر کرد و افزود: امید است روز به روز شاهد تقویت فعالیت ‌ها و خدمات این مرکز باشیم.

وی اظهار داشت: هم‌ دلی و هم ‌زبانی مردم و دولت در ایران اسلامی دشمنان را به زانو درآورده است و خوشبختانه مردم و دولت همواره دوراندیشی‌های رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کرده‌اند.

حجت ‌الاسلام فراشی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی نماد بارز وحدت و هم دلی بین مردم و دولت بوده و سال 94 نیز می‌تواند به سالی الگو و نمونه در خصوص هم ‌دلی و هم‌ زبانی بین مردم و دولت مطرح باشد.

حجت ‌الاسلام مهدی صفرزاده معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز به نمایندگی از شورای معاونین این مرکز در سخنانی از خدمات و تلاش‌ های حجت‌ الاسلام فراشی تقدیر کرد و آمادگی مجموعه معاونان و کارکنان مرکز را برای اجرای برنامه‌ها و اهداف مدیر جدید این مرکز اعلام کرد.

در پایان این مراسم نیز از خدمات حجت ‌الاسلام فراشی تقدیر به عمل آمد و حجت ‌الاسلام نصرتی حکم مسئولیت خود را از نماینده ولی فقیه در استان کردستان دریافت کرد.
......................
گزارش از خبات ساعدی
https://taghribnews.com/vdcepv8zojh8vni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی