تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 272664
فرماندار بندر ترکمن:

ملت بزرگ ایران پشتیبان همیشگی ملت مظلوم فلسطین است

فرماندار بندر ترکمن، گفت: ملت بزرگ ایران همواره در همه عرصه ها و میادین نشان داده اند که پشتیبان همیشگی ملت مظلوم فلسطین هستند.
ملت بزرگ ایران پشتیبان همیشگی ملت مظلوم فلسطین است
«عبدالحکیم فیروزی» در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب، اظهار کرد: موضوع فلسطین از نظر انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است به همین خاطر حمایت قاطع خود را از این کشور و مردم آن به نمایش می گذارد.

به گفته وی؛ امروز فلسطین این پاره تن اسلام از سوی رژیم غاصب اسرائیل مورد تجاوز و تهدید واقع شده پس وظیفه همه مسلمانان است تا در جهت آزادی این ملت ستمدیده فریاد مرگ بر اسرائیل را سر دهند.

فرماندار بندر ترکمن روز قدس را روز بزرگی در میان امت اسلامی دانست و گفت: روز قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و عامل موثری گردید تا صدای مظلومیت فلسطین به گوش جهانیان برسد
و فرصتی مغتنم باشد برای گرامیداشت این روز بزرگ و امید به آزادی سرزمین های اشغالی از دست رژیم صهیونیستی که بی تردید با کمک خداوند و حمایت مسلمین محقق خواهد شد.

وی، افزود: مردم انقلابی و شریف ایران اسلامی با عهد و پیمانی که با امام خود بستند پایدارند و تا احقاق حقوق حقه ملت فلسطین در این راه ثابت قدم می مانند.

به گفته وی؛ آمریکا و صهیونیسم بین الملل بدانند تا زمانی که دین آسمانی اسلام در ذهن و قلب این مردم و دیگر ملل مسلمان است آنها نمی توانند به اهداف شوم خودشان برسند.

فیروزی با تاکید بر اینکه روز قدس یک پیام جهانی دارد، گفت: روز قدس یک روز جهانی است، نشان دهنده این است که امت اسلامی هرگز زیر بار ظلم نمی رود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت های عالم برخوردار باشد.

وی، ادامه داد: دشمن و ایادی آنها سعی کردند روز قدس را تضعیف کنند و امسال بیش از همیشه تلاش کردند؛ اما راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی، به همه دنیا نشان داد که عقربه انقلاب و ملت ایران به کدام سمت و کدام جهت است.
 
https://taghribnews.com/vdcepw8wejh8fpi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی