تاریخ انتشار۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 273267

نمایندگان مجلس امت کویت خواستار حمایت جهان اسلام از فلسطینیان شدند

جمعی از نمایندگان مجلس امت کویت با انتقاد شدید از سیاست های خصمانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در تعامل با فلسطینیان، خواستار برخورد و واکنش جامعه جهانی علیه رژیم تل آویو شدند.
نمایندگان مجلس امت کویت خواستار حمایت جهان اسلام از فلسطینیان شدند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «محمد الدلال» از نمایندگان برجسته پارلمان کویت با ارسال پیامی در شبکه تویتر ضمن تبریک عید سعید فطر، مسلمانان را به همبستگی و اعلام یکپارچگی با ملت مظلوم فلسطین فراخواند و نوشت: امت های عربی و اسلامی باید با یکدستی و دوری از تفرقه برای مقابله با توطئه های رژیم اسرائیل بسیج شوند.
 
«علی الدقباسی» از دیگر نمایندگان مجلس کویت نیز با ارسال پیامی ضمن اعلام همدردی و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، کشورهای عربی را به هوشیاری در برابر رژیم صهیونیستی فراخواند و نوشت: مقامات رژیم صهیونیستی از تقویت روابط با کشورهای عربی سخن می گویند، در حالی که این گونه موضعگیری ها تلاش هایی خبیثانه برای تفرقه افکنی میان مسلمانان است.
 
همچین مردم و نمایندگان مجلس کویت با راه اندازی هشتکی با نام 'حملات رژیم اسرائیل به غزه' همبستگی و همراهی جهان اسلام با ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
 
۱٫۹ میلیون نفر شهروند فلسطینی ساکن غزه از سال ۲۰۰۷ تاکنون در محاصره رژیم صهیونیستی به سر می‌ برند. از ۷ گذرگاه مرزی به جز رفح همگی در کنترل این رژیم قرار دارد و تل آویو به رغم واکنش‌های جامعه جهانی، محاصره دریایی و زمینی خود بر غزه را ادامه می ‌دهد.

رژیم صهیونیستی به تازگی نیز با بی توجهی به هشدارهای سازمان ملل در مورد عواقب کمبود برق در غزه، میزان برق ورودی به این منطقه را بار دیگر کاهش داد.
 

 
https://taghribnews.com/vdcepx8wfjh8fwi.b9bj.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی