تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۸
کد مطلب : 271665
امام جمعه شهرستان بوکان:

​شرکت در راهپیمایی روز قدس واجب شرعی است

امام جمعه شهرستان بوکان گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس واجب شرعی است به ویژه امسال که از شرایط خاص و حساسیت ویژه ای برخوردار است.
​شرکت در راهپیمایی روز قدس واجب شرعی است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: در شرایط کنونی شاهد هستیم که دشمنان ایران اسلامی علیه کشورمان متحد و هدف برنامه های پلیدشان قرار داده اند لذا در روز جهانی قدس باید اقتدار نظام ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط منطقه و حملات رژیم آل سعود با حمایت استکبار جهانی علیه مردم یمن و همچنین جنایت های گروه های تروریستی در سوریه و عراق، روز قدس از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و سایر کشورهای اسلامی نه تنها از مردم مظلوم فلسطین بلکه از تمام ملت های مظلوم نیز دفاع می کنند.

امام جمعه بوکان اظهار داشت: همه مسلمانان بدانند حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، نوعی اعلام برائت از رژیم اشغالگر قدس، مخالفان اسلام و همچنین عمل کردن به دستور قرآن کریم مبنی بر مقابله با کافران، مشرکان و دشمنان قسم خورده اسلام است.

خلیفه زاده خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) منادی دین، عدالت و محبوبترین رهبر مسلمانان در جهان معاصر، پناهگاه عدالت ‌طلبان و ستمدیدگان بود و شئونات اسلامی را در جهان اسلام به ویژه ایران احیا کرد لذا مسلمانان باید به فرمایشات ایشان اهتمام ورزند.

امام جمعه بوکان، روز قدس را روز اتحاد مسلمین و همچنین روز اعلان همبستگی مسلمانان جهان با مجاهدان غیور فلسطین دانست و اذعان کرد: اتحاد و انسجام مسلمانان در راستای تقویت جهان اسلام، ضعف دشمنان اسلام و نابودی کفر جهانی از توصیه های امام خمینی(ره) بود و چنان در این مسیر گام برمی داشت که برکات آن برای همیشه باقی مانده و خواهد ماند.

وی اظهار امیدواری کرد تمام ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از جمله مردم شهرستان بوکان با همت، همدلی و یکپارچگی در روز قدس حضور پیدا کنند، وی سپس گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف و دفاع از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.
 
https://taghribnews.com/vdcepz8wnjh8fpi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی