تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 271566
​وزیر اوقاف مصر:

اسلام هنر زندگی‌بخشی است نه کشتار و تخریب/مقابله با تروریسم به رویارویی همه جانبه عقیدتی، امنیتی و نظامی در سطوح ملی و بین‌المللی نیاز دارد

وزیر اوقاف مصر با هشدار نسبت به خطر جمعیت‌های تروریستی، تأکید کرد: دین اسلام ارتباطی به قتل و کشتار ندارد بلکه این آیین، هنر زندگی‌بخشی است.
اسلام هنر زندگی‌بخشی است نه کشتار و تخریب/مقابله با تروریسم به رویارویی همه جانبه عقیدتی، امنیتی و نظامی در سطوح ملی و بین‌المللی نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمد مختار جمعه"، وزیر اوقاف مصر، در سخنانی در دانشگاه پلیس این کشور با بیان این که اسلام دین کشتار نیست بلکه هنر زندگی‌بخشی است، تصریح کرد: مقابله با تروریسم به رویارویی همه جانبه عقیدتی، امنیتی و نظامی در سطوح ملی و بین‌المللی نیاز دارد.
 
وی با بیان این که نباید با مبلغان فتنه و کشتار هیچ سازشی وجود داشته باشد، تأکید کرد: جمعیت‌های تروریستی خطری برای دین و کشور ما به‌شمار می‌روند.
 
وی با اشاره به این که دشمنان ما می‌خواهند چهره‌ای زشت از دین ما نشان دهند، بر ضرورت دور نگه داشتن افراد وابسته به گروه‌های تروریستی از جایگاه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی تأکید کرد.
 
وزیر اوقاف مصر همچنین اظهار داشت: اسلام، دین کشتار، تخریب یا تکفیر نیست بلکه دین فطرت، خلوص و حفظ جان انسان‌هاست و جمعیت‌های تروریستی از دین و اشاعه انحرافات فکری به عنوان پوششی برای تحقق آرمان‌های سیاسی و منافع شخصی خود استفاده می‌کنند.
 
وی با بیان این که جمعیت‌های تروریستی در حق اسلام بد کرده و توانسته‌اند بیش از دشمنان اسلام در زشت جلوه دادن چهره این دین موفق شوند، هشدار داد: این جمعیت‌ها از هر چیز دیگری برای دین و کشور خطرناک‌ترند.
 
وی با اشاره به این که دین و وطن نیازمند دفاع‌اند و دفاع از وطن جدای دفاع از دین نیست، گفت: هر صدایی که به ساختن و زندگی دعوت کند، موافق با اسلام است و هر صدایی که به تخریب، کشتار و فساد دعوت کند، ارتباطی با اسلام، ایمان و انسانیت ندارد.
https://taghribnews.com/vdcepz8wpjh8fni.b9bj.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی