تاریخ انتشار۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 261161

اعلام آمادگی جنبش نجبای عراق برای آزادسازی جولان

دبیرکل جنبش نجبای عراق برای همکاری این جنبش با نیروهای سوریه در آزادسازی جولان اشغالی از چنگ رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرد.
اعلام آمادگی جنبش نجبای عراق برای آزادسازی جولان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"اکرم کعبی" دبیرکل جنبش نجبای عراق اعلام کرد: برای آزادسازی جولان از چنگ رژیم صهیونیستی، آماده همکاری با نیروهای سوریه هستیم.

وی در بیانیه ای اعلام کرد: با توکل بر خدای متعال و در برابر دیدگان جهانیان اعلام می کنیم: مبارزه ما در عراق علیه تروریست های تکفیری داعش، یک مقاومت اسلامی  و مبارزه‌ای مقدس است.

در این بیانیه آمده است: تروریسم داعش امروزه نقشه های صهیونیست ها را با نظارت آمریکا و همکاری کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و ترکیه اجرا می کند.

دبیرکل جنبش نجبا افزود: حضور ما در سوریه با هدف ایستادکی در مقابل نقشه‌های تروریسم است که برای برانگیختن جنگ داخلی در کشورها برنامه ریزی کرده است.

کعبی در این بیانیه گفت: نیروهای ما آماده به اتمام رساندن مسیر جهادی خود، در همکاری با ارتش سوریه برای آزادسازی جولان از چنگ رژیم اشغالگر هستند.

دبیرکل جنبش نجبا چندی پیش نیز بر تداوم پیشروی‌های نیروهای این جنبش در آزادسازی اراضی سوریه از چنگ گروه‌های تروریستی تأکید کرده بود.

این اظهارات در حالی مطرح  می‌شود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شامگاه پنجشنبه در خصوص بلندی های جولان سوریه که رژیم صهیونیستی از سال 1967 اشغال کرده است، مدعی شد جولان هرگز به آغوش سوریه باز نخواهد گشت.


 
https://taghribnews.com/vdcepz8wzjh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی