تاریخ انتشار۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 177183
حسن فضل الله:

گفتگو تنها راه حل مشکلات داخلی لبنان است

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان خواستار کنار گذاشتن اختلافات از سوی احزاب لبنانی و اتحاد بین آنان برای مقابله با خطرات تهدید کننده لبنان شد.
گفتگو تنها راه حل مشکلات داخلی لبنان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، " حسن فضل الله" عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تأکید کرد: گفتگو راه حل طبیعی برای حل مشکلات داخلی لبنان است.

وی با اشاره به اینکه منطقه امروز در معرض تحولات و تغییرات گوناگونی است، خواستار کنار گذاشتن اختلافات از سوی احزاب لبنانی شد.

فضل الله در ادامه از همه مردم و احزاب لبنان تقاضا کرد تا در راستای تحکیم قدرت این کشور برای مقابله با تروریسم تلاش کنند و از ارتش و مؤسسات دولتی حمایت کرده و مانع نفوذ تکفیریهای تروریسم به مناطق مختلف لبنان شوند.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تصریح کرد: حمایت از کشور، مسئولیت دولت و مسئولیتی ملی است که بر گردن همه نیروهای سیاسی لبنان نهاده شد است و زمانی که دولت به تنهایی و با تمامی امکاناتش قادر به مقابله با خطرات تروریسم نیست، فرزندان لبنان نیز باید چون سدی محکم در برابر خطرات تهدید کننده لبنان که همه طوایف و مذاهب را در بر می گیرد برای حمایت از کشور به پا خیزند.

وی خاطرنشان ساخت: اگر به تکفیریها اجازه دهیم که آزادنه در کشور ما فعالیت کنند و طرحهای خود را به اجرا در آورند، این امر منجر به تضعیف ساختار کشور و نهادهای دولتی و دستابی آنها به جغرافیای میهن ما می شود، اما اگر ما موضعی واحد و صریح داشته باشیم و تصمیم بگیریم که با طرح های تکفیری مقابله کنیم تروریستهای تکفیری نخواهند توانست به اهداف خود دست یابند.
https://taghribnews.com/vdcevf8zxjh8fzi.b9bj.html
مرجع : النشرة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی