تاریخ انتشار۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 55528
یوناتان اسپایر کارشناس و تحلیل گر "یهودی تبار"

تحولات سوریه و نقش ایران

تناــ اروپا
موج بیداری اسلامی در منطقه باعث درهم ریختگی افکار غرب شده
تحولات سوریه و نقش ایران
در مصاحبه خبرگزاری ولت آلمان (Welt) با آقای یوناتان اسپایر (Jonathan Spyer) کارشناس و تحلیل گر مسایل بین الملل درباره تحولات خاورمیانه، این کارشناس در آنالیز موقعیت سوریه در پاسخ به سوالی درباره بشار اسد، گریزی نیز به ایران داشته و ایران را عامل اصلی مشکلات سوریه قلمداد کرد. این در حالی است که وی( بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین از جمله محاصره چندین ساله باریکه غزه و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی ...)  با تروریست خواندن حزب الله و حماس، ایران را حامی بی چون و چرا و همیشگی این سازمانها خواند و بار دیگر با این اتهامات واهی، ترس غرب از حزب الله، حماس و ایران را بروز داد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد راهکارهای بیرون آمدن از این بحران برای سوریه اظهار داشت که تنها راه حل، قطع کردن ارتباطات و حمایت های ایران از این کشور می باشد که می تواند به سقوط دولت بشار اسد منجر شود.

این در حالی است که موج بیداری اسلامی در منطقه باعث درهم ریختگی افکار غرب شده و تنها راه حل خروج از این بحران به گمان کارشناسان و تحلیل گران غربی، ربط دادن آشوب های سوریه به بیداری اسلامی و دخالت های ایران در مسایل سوریه می باشد!
https://taghribnews.com/vdcevn8n.jh8nwi9bbj.html
مرجع : welt.de
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی