تاریخ انتشار۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 165988

جنایات اسرائیل علیه کودکان مظلوم غزه، قلب نامسلمانان را هم به درد آورده است

شیخ حمدالله جاشویی با بیان اینکه جنایات اسرائیل علیه کودکان مظلوم غزه، قلب نامسلمانان را هم به درد آورده است افزود: مسلمانانی سنگ‌دل هم هستند که گذرگاه‌ها را می‌بندند تا مانع امدادرسانی به مجروحین شوند.
جنایات اسرائیل علیه کودکان مظلوم غزه، قلب نامسلمانان را هم به درد آورده است
شیخ احمد حمدالله جاشویی خطیب نماز جمعه اهل‌سنت بندرچارک با بیان اشاره به استقامت مردم مظلوم فلسطین در مقابل تجاوزگری رژیم صهیونیستی تصریح کرد: مردم مظلوم غزه در مقابل اسرائیل غاصب که دست‌نشانده آمریکا است بیش از یک ماه بدون آب و برق در حالی که بیمارستان‌ها، مدارس و مساجد روی سرشان خراب می‌شود و هر روز صدها تن کشته یا زخمی می‌شوند باز هم بر سر ارزش‌های خود ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

وی با انتقاد شدید از مواضع کشورهای عربی در مقابل جنایات اسرائیل علیه زنان و کودکان معصوم غزه افزود: نماینده سازمان ملل در امور حمایت کودکان و زنان بی‌پناه وقتی جنایات اسرائیل را می‌بیند به گریه می‌‎افتد و از شدت اوضاع نمی‌تواند سخن بگوید در حالی که مسلمان نیست اما وقتی این صحنه‌ها را می‌بیند دلش می‌لرزد اما مسلمانانی سنگ‌دل هم هستند که گذرگاه‌ها را می‌بندند تا مانع امدادرسانی به مجروحین شوند و درکشورشان اجازه راهپیمایی درحمایت مردم فلسطین نمیدهند؛ انسان در انحطاط برخی که نام خود را مسلمان نهادند تعجب می‌کند.

شیخ حمدالله جاشویی با اشاره به اوضاع نابسامان مسلمانان در کشورهای عراق، افغانستان و سوریه اظهار کرد: استکبار در هر کشوری به یک شیوه خاص مردم را درگیر فتنه کرده است؛ فتنه‌ای از جنس جنگ مسلمان با مسلمان.

وی با اشاره به جنایات گروهک‌های تکفیری و تروریستی بیان کرد: سران کشورهای استکبار با نام و نشان اسلام فتنه‌های جدید در منطقه خاورمیانه پدید می‌آورند و تا فتنه‌ای خاموش شد آتش فتنه‌ای دیگر را روشن می‌کنند و بدانید مردمی که در گرداب جهل و نادانی از تکفیر و کشتن مردم مسلمانان دیگر خوشحال می‌شوند سخت در اشتباه هستند.

خطیب نماز جمعه اهل‌سنت بندرچارک با بیان اینکه تروریستهای تکفیری اسلام را دین بی‌رحمی و خشونت معرفی می‌کند ادامه داد: قطعا چنین دینی را هیچ انسانی نمی‌پذیرد و هر کس بخواهد با قتل مردم، آنها را مسلمان کند اسلام را نابود کرده است.
https://taghribnews.com/vdcevn8zvjh8poi.b9bj.html
مرجع : روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی