تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 276084

مسجد الاقصی در محاصره 15 هزار نظامی اسرائیلی

از ساعات اولیه صبح امروز جمعه ۱۵ هزار نظامی اسرائیلی شهر قدس را به محاصره کامل درآورده اند و احتمال شعله ور شدن انتفاضه ای سراسری بسیار زیاد است.
مسجد الاقصی در محاصره 15 هزار نظامی اسرائیلی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نظامیان رژیم اشغالگر قدس همچنان به تلاش های خود برای یهودی سازی قبله نخست مسلمانان ادامه می دهند؛ در همین راستا، خبرنگار المیادین تأکید کرد که از ساعات اولیه صبح امروز جمعه ۱۵ هزار نظامی اسرائیلی شهر قدس را به محاصره کامل درآورده اند.

این در حالی است که دولت رژیم صهیونیستی پس از نشست امروز صبح خود اعلام کرد که گیت های امنیتی در ورودی های مسجد الاقصی باقی می ماند و تصمیمی برای برداشتن آن ها ندارد.

مراجع دینی قدس نیز برای بررسی تصمیم تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و اصرار بر باقی ماندن گیت های امنیتی و اتخاذ تصمیمات مناسب در این زمینه تشکیل جلسه داده اند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که امروز روز سرنوشت سازی است و احتمال شعله ور شدن انتفاضه ای سراسری بسیار زیاد است؛ شهروندان مسیحی هم در کنار فلسطینیان در برابر هرگونه تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی ایستاده اند.

شیخ محمد حسین مفتی قدس و فلسطین علمای مسیحی را به دفاع از قدس و مسجد الاقصی فراخواند و از آن ها خواست صدای قدس را به جهانیان برسانند.

گفتنی است که به دنبال هتک حرمت مجدد مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای فراخوان تظاهرات صادر کرد؛ این جنبش در بیانیه خود از مردم فلسطین خواسته است تا امروز پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات خشم برگزار کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcevp8wejh8f7i.b9bj.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی