تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 276688

کمیته‌ای از وزارت اوقاف فلسطین، مأمور تهیه گزارش از داخل و خارج مسجدالاقصی شد

مراجع دینی فلسطینی با تشکیل جلسه‌ای در خصوص تعرض‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تأکید کردند که کمیته‌ای از وزارت اوقاف مأمور ارائه گزارش از داخل و خارج مسجدالاقصی شد.
کمیته‌ای از وزارت اوقاف فلسطین، مأمور تهیه گزارش از داخل و خارج مسجدالاقصی شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مراجع دینی و ملی فلسطین، امروز با تشکیل جلسه ای تمام اقدامات رژیم صهیونیستی در قبال رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این جلسه که با حضور رئیس شورای اوقاف اسلامی، رئیس هیأت عالی اسلامی، مفتی قدس، معاون قاضی قضات فلسطین تشکیل شد، بر ضرورت بازگشایی درهای مسجدالاقصی برای تمام نمازگزاران بدون استثنا تأکید شد.

مراجع دینی فلسطین در بیانیه‌ای که «شیخ عبدالعظیم سهلب» آن را قرائت کرد، اعلام کردند که اداره اوقاف اسلامی قدس، مأمور ارائه اولین گزارش از اوضاع در داخل و خارج مسجدالاقصی شده است.

در ادامه این بیانیه بر وحدت ملت فلسطین تأکید و از فداکاری‌های آنها در دفاع از مسجدالاقصی قدردانی شد.

"شیخ سهلب" در این نشست خبری گفت: ورود به مسجدالاقصی پس از آماده شدن گزارش وضعیت داخل و خارج این مسجد صورت خواهد گرفت.

"شیخ محمد حسین" مفتی قدس نیز گفت: همچنان در نزدیکی ورودی‌های مسجدالاقصی و صحن‌های آن و نیز خیابان‌های قدس نماز خواهیم خواند تا زمانی که کمیته‌های فنی متخصص در اداره اوقاف، تصمیم برای ورود به این مسجد را بگیرند.

"شیخ عکرمه صبری" رئیس هیأت عالی اسلامی نیز تأکید کرد که هرگونه تصمیمی در خصوص ورود به مسجدالاقصی پس از مشورت با همه صورت خواهد گرفت.
 
https://taghribnews.com/vdcevp8wvjh8fpi.b9bj.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی