تاریخ انتشار۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۲
کد مطلب : 268182
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله:

لبنان نماد پیروزی و آزادی بر دشمن صهیونیستی و تکفیری/ نشست عربی ـ آمریکایی درصدد ذلت وخواری فلسطین و قدس است

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: نشست عربی ـ آمریکایی بار دیگر به جهان عرب توهین کرده است زیرا درصدد ذلت وخواری فلسطین و قدس بوده است.
لبنان نماد پیروزی و آزادی بر دشمن صهیونیستی و تکفیری/ نشست عربی ـ آمریکایی درصدد ذلت وخواری فلسطین و قدس است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نبیل قاووق در سخنانی تأکید کرد: لبنان نماد پیروزی و آزادی بر دشمن صهیونیستی و تکفیری و کرامت امت و تاج اعراب است و روزی فرانمی رسد که جزئی از جنگ عربستان سعودی علیه یمن باشد بلکه در اوج معادله بازدارندگی علیه دشمن صهیونیستی قرار دارد.
 
وی با اشاره به هراس روزافزون اسرائیل از مقاومت خاطرنشان ساخت: هک شدن خطوط تلفنی لبنان از سوی اسرائیل یکی از شیوه های جنگ طلبانه رژیم علیه حاکمیت لبنان به شمار می آید. رژیم صهیونیستی با این اقدام به قوانین دادگاه های بین المللی پشت کرده است.
 
وی ادامه داد که لبنانی ها در این ماه که ماه پیروزی و آزادی و کرامت به شمار می آید نسبت به غرق شدن کشورشان در بحران قانون انتخابات که از بحران سیاسی و اقتصادی خطرناکتر است به شدت نگران هستند.
 
عضو شورای مرکزی حزب الله اظهار داشت: حزب الله از مصالح خود در راه نجات کشور کوتاه آمده و دروازه توافق ملی که می تواند بحران قانون انتخابات را حل و فصل کند، گشوده است.
 
وی هم چنین با اشاره به  نشست عربی ـ آمریکایی گفت: این نشست بار دیگر به جهان عرب توهین کرده است زیرا درصدد ذلت وخواری فلسطین و قدس بوده، بر جنایت های عربستان در یمن سرپوش گذاشته و به حمایت از تکفیری هایی پرداخت که درصدد شکاف امت هستند.
 
وی افزود: لبنان هیچ استفاده ای از این نشست نخواهد کرد چرا که جزئی از محور آمریکا و عربستان نیست و هیچگاه دستور عربستان و توصیه هایی آمریکا را اجرایی نمی کند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcevv8wwjh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی