تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 288081
//ویژه اجلاس بین المللی دیپلماسی وحدت//(34)

ابراز امیدواری برای شکل گیری دیپلماسی وحدت در حوزه های مختلف

تنا - اختصاصی
عضو کمیسیون نقش جمعیت های تقریب نهاد در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت اسلامی، ابراز امیدواری کرد، دیپلماسی وحدت در حوزه های مختلف اقتصادی، علم و فناوری، امنیتی، سیاسی، ارتباطات و .. شکل بگیرد.
ابراز امیدواری برای شکل گیری دیپلماسی وحدت در حوزه های مختلف
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "زاهدی" از اعضای کمیسیون"نقش جمعیت های تقریب نهاد در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت اسلامی" ضمن جمع بندی از نقطه نظرات مطرح شده شرکت کنندگان در این کمیسیون گفت: حرکتی که در زمینه اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت آغاز شده است، باید با برنامه ریزی دقیقتر و پرشتابتر به پیش برود.

وی افزود: استکبار و جریان صهیونیسم در اواخر قرن 20، برای قرن 21 موضوع جنگ درون تمدنی را مطرح  کردند و جنگ درون تمدنی در جهان اسلام را کلید زدند تا جریانات افراطی و تکفیری در جهان اسلام ایجاد شود؛ بنابراین ضرورت تشکیل مجمع و نهادهای تقریبی مرتبط دیگر به وجود آمد.

زاهدی با ابراز رضایت از پیشنهادات مطرح شده در این کمیسیون گفت: از همه نقطه نظرات شرکت کنندگان استفاده خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، مسیر وحدت اسلامی به سر منزل مقصود برسد و دیپلماسی وحدت در حوزه های مختلف اقتصادی، علم و فناوری، امنیتی، سیاسی، ارتباطات و .. شکل بگیرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تکیه بر نیروی جوان، ضمن تربیت نسل مدیران آینده در حوزه مختلف، در سالهای آینده جهان اسلام به عنوان یک ابر قدرت در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و ...با وحدتی که بین امت اسلامی ایجاد خواهد شد، حرفش را در مجامع بین المللی از حوزه قدرت بیان کند.
https://taghribnews.com/vdcevv8wzjh8v7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی