تاریخ انتشار۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 172584

هشدار مفتی فلسطین به رژیم صهیونیستی

شیخ محمد حسین مفتی کل فلسطین تاکید کرد:رژیم صهیونیستی با تعرض به مسجد الاقصی و توطئه چینی برای تغییر هویت اسلامی این مسجد مبارک و شهر قدس شریف، با آتش بازی می کند.
هشدار مفتی فلسطین به رژیم صهیونیستی
مفتی کل فلسطین ادامه سکوت در مقابل هجمه های رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را جایز ندانست و گفت که این رژِیم با هجمه ها و تجاوزهای مستمر به مسجد الاقصی از خطوط قرمزعبور کرده است. وی در گفت و گو با ایرنا به بررسی ها در داخل رژیم صهیونیستی در خصوص پایان دادن به سرپرستی و نقش اردن در اداره مسجد الاقصی اشاره کرد و اظهارداشت: امروز در یک مرحله حساس قرار داریم زیرا رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی شهر مقدس قدس و حذف هویت اسلامی آن و مسجد الاقصی تصمیم گرفته است.

شیخ محمد حسین در باره تماس های با اردن برای جلوگیری از عربده کشی های اشغالگران صهیونیست گفت: موضع اردن کاملا روشن است و اخیرا به مقامات دشمن صهیونیستی هشدار داده اند که تعرض به مسجد الاقصی سازشنامه بین این رژیم و اردن را به خطر می اندازد. وی افزود: امیدواریم این سازشنامه لغو شود و با همکاری تشکیلات خودگردان و برادران عرب و مسلمان جلوی تجاوزها و حملات رژیم اشغالگر صهیویستی به مقدسات گرفته شود.

وی تاکید کرد که نباید فریب دروغگویی های مسئولان رژیم صهیونیستی از جمله « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم اشغالگر را خورد و ادعاهای آنها را مبنی بر اینکه دخالتی در یهودی سازی قدس شریف و مسجد مبارک الاقصی و تعرض یه این اماکن مقدس ندارند، باور کرد.

مفتی فلسطین خاطرنشان کرد: نسبت به اینکه قدس شریف و مسجدالاقصی از سوی صهیونیست ها تهدید می شوند، بارها هشدار داده و همچنان هشدار می دهیم و امت های اسلامی و عربی نباید از مسئولیت های خود شانه خالی کنند. وی تاکید کرد: همه مسلمانان و حتی جامعه جهانی برای دفاع از قدس شریف و مسجد الاقصی و دور کردن خطر بزرگ یهودی سازی این اماکن مقدس و جلوگیری از تهدید های دشمن صهیونیستی مسئولیت دارند.

https://taghribnews.com/vdcevw8zejh8fni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی