تاریخ انتشار۱۴ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۴:۴۹
کد مطلب : 44368

تظاهرات گسترده مسلمانان هند در اعتراض به دخالت نظامی عربستان در بحرین

روز جمعہ در اغلب نماز جمعہ شھر ھای ھند خطیبان بہ اوضاع انقلابی در کشور ھای عربی اشارہ داشتند و ضمن اعلام حمایت بہ حرکت انقلابی ضد دیکتاتوری و استکباری نسبت بہ اوضاع بحرین اظہار نگرانی کردہ اظہار داشتند کہ تنہا حرکت انقلابی بحرین را فتنہ عنوان کردن خیانت بہ قرآن است.
تظاھرات کنندگان در حال پرچم سوزی کشورھای آمریکا ، اسرائیل و انگلیس در جامعہ نگر بتلا ھاوس دھلی نو
تظاھرات کنندگان در حال پرچم سوزی کشورھای آمریکا ، اسرائیل و انگلیس در جامعہ نگر بتلا ھاوس دھلی نو

خبرنگار تقریب کہ در نماز جمعہ حضور بہم پیدا کردہ بود و شاھد موج تظاھرات بعد از نماز جمعہ در جامعہ نگر بتلا ھاوس دھلی نو بودہ کہ یکی از این تظاھرات ضد استکبار بشمار می آيد کہ روز جمعہ در ھند صورت گرفت.
 
حزب بنیاد امنیت سراسر ھند (آل اندیا پیس فاوندیشن) برنامہ تظاھرات ضد استكبار بویژہ آمریکا ، اسرائیل و عربستان سعودی ترتیب دادہ بود. مردم پلی کارت ھا در دست گرفتہ شعار ھای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل خلیفہ ، مرگ بر آل سعود و دخالت نظامی عربستان در بحرین محکوم است محکوم است را شعار سر دادہ خشونت خود نسبت بہ استکبار اعلام می داشتند.

سخنرانان دخالت نظامی عربستان در بحرین را با شدت محکوم کردہ اظہار داشتند کہ عربستان تاریخ ننگین مسلمان کشی و برادر کشی را بصورت رسمی رقم زدہ است دل ھر مسلمان را بہ درد آوردہ است و این اقدام وحشیانہ ضد اسلامی و ضد انسانی محکوم است، و کاری کہ الان عربستان در بحرین انجام می دھد ھمان کاری است کہ اسرائيل در فلسطین انجام می دھد و صہیونیست و عربستانی ھا الان عملا در صف مشترک ایستادہ اند، و مردم غیور مسلمان این تظاھرات را ضد عربستان ادامہ خواھد داد تا روزی کہ عربستان ارتش خود از بحرین فرا خواند.

شرکت کنندگان از سکوت مدعیان حقوق بشر نسبت بہ اوضاع بحرین اظہار تعجب کردہ اظہار داشتند کہ چرا سر قضیہ بحرین مدعیان حقوق بشر کور شدہ است و مانع عربستان نمی شود تا این کہ از ریختن مردم بی دفاع بحرین دست بکشد.

https://taghribnews.com/vdcevx8e.jh8epi9bbj.html
مرجع : دفتر نمایندگی خبرگزاری تقریب (تنا) شبہ قارہ ھند
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی