تاریخ انتشار۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۱
کد مطلب : 164321

دعوت مراجع تقلید از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

آیت الله مکارم شیرازی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روز خروش همه مسلمانان و فرصتی برای رسوا کردن رژیم غاصب صهیونیستی است.
دعوت مراجع تقلید از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به مردم ایران و مسلمانان جهان افزود: رژیم صهیونیستی به ویژه امسال نقاب از چهره وحشیانه خود برداشته و در غزه صدها نفر را شهید و هزاران نفر را مجروح کرده است .

وی گفت : امروز رژیم صهیونیستی و حامیانش از هر زمانی رسواتر شده اند و مسلمانان باید از این فرصت استفاده کنند و دست به دست هم دهند و اگر برخی دولت های اسلامی کوتاهی می کنند، ملت های مسلمان به خروش آیند و بتوانند انشاء الله رژیم صهیونیستی را درتمام دنیا منفور و حامیانشان را رسوا کنند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس بر همه لازم است و جزء ذخایر یوم المعاد خواهد بود.

دعوت آیت الله سبحانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
آیت الله سبحانی نیز ضمن دعوت از مسلمانان برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله قدس، گفت: مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان ، محل معراج رفتن پیامبر اسلام (ص) برای مسلمانان اهمیت فراوانی دارد و این مقام باید در اختیار مسلمانان باشد.

آیت الله سبحانی افزود: عده ای نژادپرست از شرق و غرب آمدند و بر این مکان مقدس مسلط شدند لذا مسلمانان باید با چنگ و دندان قدس را باز پس گیرند.

وی گفت: در روز جهانی قدس که به فرمان امام خمینی (ره) اعلام شده است باید لبیک بگوییم ، علیه رژیم صهیونیستی شعار دهیم و حق مسلمانان را بازپس بگیریم.

مردم غزه تنها نیستند
آیت الله نوری همدانی نیز با انتشار پیامی، آورده است به مردم مظلوم فلسطین و غزه می گوییم شما تنها نیستید و دل های همه مسلمانان و آزادیخواهان با شماست و از شما حمایت خواهند کرد.

پیام ما در روز قدس که روز اسلام است به استکبار جهانی و دولت هایی که با آنها همراه و همصدا هستند بعد از محکوم کردن جنایاتشان این است که روزگار دروغ ، فریب و تزویر به پایان رسیده و عدالت و آزادی خواهی در جهان استقرار پیدا خواهد کرد.

روز قدس روز فریاد بر سر ظالمان
آیت الله علوی گرگانی هم در بخشی از پیامش آورده است.. امت بزرگ اسلام ، آزادگان جهان ، ای آنانکه قلبشان برای آزادی ، عدالت وامنیت می تپد هنگام فریاد فرا رسیده ، روز قدس روز فریاد بر سرظالمان و ستمگران ، روز اسلام ، روز تلاش برای آزادی مردم مظلوم و رنجدیده فلسطین ، روز غرش علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.
https://taghribnews.com/vdcewe8zzjh8pxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی