تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۶
کد مطلب : 289224
​آیت الله نابلسی:

مقاومت تنها گزینه برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین است

امام جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که فلسطینیان باید متوجه باشند که هیچ راهی جز مقاومت برای بازپس گیری حقوق خود ندارند.
مقاومت تنها گزینه برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان، در دیدار کمیته پیگیری پرونده افراد تحت تعقیب در اردوگاه عین الحلوه، گفت: باید به مساله فلسطین به ابعاد و زاویه های مختلفی نگریست و تنها از بُعد امنیتی به آن نگاه نکرد. دولت مسؤولیت اهتمام به مساله آوارگان در چارچوب نزاع با دشمن صهیونیستی را برعهده دارد.
 
وی افزود: لبنانی ها باید در راستای حفظ امنیت کشورشان تلاش کرده و در عین حال به پویا نگهداشتن مساله فلسطین بپردازند. ما از وحدت میان گروه های فلسطینی استقبال کرده و به این ملت یادآور می شویم که مقاومت تنها گزینه آنان برای بازپس گیری حقوق کاملشان به شمار می آید.
 
اعضای این کمیته همچنین با شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت نیز دیدار و گفت وگو کردند.
 
شیخ حسام العیلانی امام جمعه مسجد الغفران صیدای لبنان نیز در پیامی، با استقبال از تشکیل این کمیته ابراز امیدواری کرد که گام های عملی برداشته شود.
 
وی ادامه داد: افراد تحت تعقیب هیچ راهی جز تسلیم شدن به دولت لبنان ندارند اما نباید امید داشت که این پرونده به سرعت حل شود.
 
این روحانی اهل تسنن تأکید کرد که این پرونده ده ها سال در جریان بوده و می توان امیدوار بود که برخی افراد تحت تعقیب خود را تسلیم دولت کنند لیکن جنایتکاران بزرگ و خطرناک بعید است تسلیم شوند.
https://taghribnews.com/vdcewo8wejh8vwi.b9bj.html
مرجع : رسا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی