تاریخ انتشار۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 289125
رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان:

اتحاد، تنها رمز حل مشکلات کشورهای جنوب آسیاست

رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان با اشاره به وجود فشارهای بین المللی و برخی دشمنان برای کشورهای اسلامی به ویژه در جنوب آسیا، اتحاد و همدلی را تنها رمز گذر از این مشکلات برای این کشورها به ویژه ایران و پاکستان عنوان کرد.
اتحاد، تنها رمز حل مشکلات کشورهای جنوب آسیاست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مجید صادقی دولت آبادی" سرپرست جدید سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان با  "سراج الحق" رئیس حزب اسلامی اسلامی پاکستان دیدار و گفت و گو کرد و دو طرف در خصوص موضوعات منطقه ای و روابط دو جانبه گفت و گو کردند.

مجید صادقی دولت آبادی، سرپرست جدید سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لاهور در این دیدار که در دفتر حزب جماعت اسلامی پاکستان برگزار شد، گفت که نگاه مسلمانان به سیاست های آمریکا با تغییر چهره در ایالات متحده تغییر نکرده است.

وی در این دیدار گفت که کشورش با موفقیت، چالش های گذشته را پشت سر گذاشته و به روند توسعه ای کشور ادامه می دهد.

صادقی دولت آبادی همچنین بر تلاش خود و کارکنان زیرمجموعه در راستای گسترش روابط ایران و پاکستان در همه بخش ها تأکید کرد.

"سراج الحق" نیز در این دیدار گفت: تمامی کشورهای مسلمان در آسیای جنوبی، از جمله ایران و پاکستان، با تهدیدهایی جدی مواجهند که این مشکلات و تهدیدها تنها از طریق همبستگی و تعامل و اعتماد متقابل رفع می شود.

وی تأکید کرد: دشمنان در تلاشند با اختلاف افکنی، مسلمانان را در برابر یکدیگر قرار دهند که سران کشورهای مسلمان باید با کنار گذاشتن اختلافات، این توطئه ها را خنثی کنند.

سراج الحق در بخش پایانی سخنانش بر تلاش کشورهای منطقه به ویژه ایران و پاکستان برای اتحاد و همدلی بیشتر و مقابله با استبداد تأکید کرد.

حزب جماعت اسلامی پاکستان از برجسته ترین احزاب مذهبی پاکستان است که سال 1941 از سوی ابوالعلاء مودودی بنیانگذاری شد.
 
https://taghribnews.com/vdcewo8wnjh8vzi.b9bj.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی