تاریخ انتشار۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : 266427
فرماندار شهرستان کردکوی:

مشارکت در انتخابات بدیهی ترین حق شهروندان است

فرماندار شهرستان کردکوی، گفت: در نظام مردم سالاری مشارکت در انتخابات بدیهی ترین حق شهروندان است.
مشارکت در انتخابات بدیهی ترین حق شهروندان است
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «مجتبی جمالی» در نشست خبری با بیان این مطلب، افزود: حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان هر میزان که بالاتر باشد قطعا به نفع خودشان خواهد بود.

به گفته وی؛ در یک نظام سالم انتخاباتی حضور آگاهانه که مستلزم شرکت در پای صندوق های رای است برای آینده کشور تعیین کننده است.

فرماندار شهرستان کردکوی، نظام جمهوری اسلامی را تلفیقی از انواع حکومت ها با شکل برجسته دینی ذکر کرد و گفت: امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب مدل جدیدی از حکومت به نام جمهوری اسلامی تدوین کرد که در آن دین و مردم نقش پر رنگی دارند.

وی، ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی ایران در سطح جهانی تفکر قالب دین زدایی درباره نوع حکومت و شعار دین مانع توسعه است رواج زیادی داشت.

به گفته وی؛ در بین حکومت های دنیا حکومتی مانند جمهوری اسلامی که دین را از سیاست جدا نمی داند و آنرا عاملی برای توسعه و پیشرفت مردم می داند وجود ندارد.

جمالی با اذعان بر اینکه مردم مهمترین رکن حکومت ها را تشکیل می دهند، تصریح کرد: بر اساس تجربیات تاریخی ثابت شده که اگر مردم برای سرنوشت خودشان دنبال تغییرات نباشند سرنوشت ملت تغییر نخواهد کرد.

وی، افزود: مردم همیشه در صحنه این کشور برای پاسداری از اهداف و آرمان های متعالی نظام با دادن هزاران شهید، اسیر و جانباز انواع فشارها و تحریم های دشمنان را تحمل کرده اند.

به گفته وی؛ حضور در انتخابات فرصت غنیمتی برای شهروندان است تا با مشارکت حداکثری از زحمات تلاشگران نظام قدردانی صورت گیرد.
https://taghribnews.com/vdcewp8wfjh8pei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی