تاریخ انتشار۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 266021

حمله جت‌های اسرائیلی به بلندی‌های جولان در سوریه/کشف و تخریب تونل تروریست‌ها در دمشق

جت‌های رژیم صهیونیستی خاک سوریه را با شلیک موشک هدف قرار دادند.
حمله جت‌های اسرائیلی به بلندی‌های جولان در سوریه/کشف و تخریب تونل تروریست‌ها در دمشق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنگنده‌های اسرائیلی ساعت 18:45 روز جمعه به وقت محلی به سوی یک موضع نظامی در نزدیکی شهر خان ارنبه واقع در استان قنیطره دو موشک شکلیک کردند.

به گفته خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، حمله اسرائیلی‌ها به این موضع نظامی خسارت‌هایی را به بار آورد.

ارتش اسرائیل نیز ضمن تأیید این تجاوز در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که این حمله بعد از اصابت سه خمپاره که گفته می‌شود از خاک سوریه شلیک شده بود، صورت گرفت.

در این بیانیه آمده است؛ اصابت این خمپاره‌ها به فضایی باز در بلندی‌ها اشغالی جولان احتمالاً غیرعمدی بوده و تلفات مالی و جانی به همراه نداشته است.

در همین حال، شبکۀ تلویزیونی دولتی سوریه با اعلام خبر حمله اسرائیل تأکید کرد:این گونه تلاش‌های مذبوحانه ارتش سوریه را از ادامه مبارزه با گروه‌های تروریستی که به عنوان هم‌دستان اسرائیل در منطقه هستند، دلسرد نمی‌کند.

خبر دیگر اینکه، نیروهای دولتی سوریه یک تونل متعلق به تروریست‌های تکفیری را در حومه دمشق کشف و تخریب کردند.

این تونل 500 متری روز جمعه پس از خروج معارضان مسلح از شهرک مضایا در حدود 40 کیلومتری (25 مایلی) شمال غرب شهر دمشق کشف شده است؛ تونل مذکور دو شهرک هم‌جوار مضایا و بقین در منطقۀ زبدانی در استان ریف دمشق را به یکدیگر وصل می‌کرده است.

نیروهای ارتش سوریه به هنگام پاک‌سازی این منطقه در پی خروج معارضان مسلح، این تونل را کشف کردند؛ در همین حال یگان مهندسی ارتش سوریه با کار گذاشتن مواد منفجره، این تونل را تخریب کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcewp8wzjh8p7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی