تاریخ انتشار۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 260432
امام جمعه گرگان:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند با وجود مشکلات به اصول انقلاب پایبند هستند

تنا - گلستان
امام جمعه گرگان، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند با وجود مشکلات هنوز به اصول انقلاب پایبند هستند.
مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند با وجود مشکلات به اصول انقلاب پایبند هستند
 به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان،«آیت ‌الله سید کاظم نور مفیدی» در نماز جمعه این هفته شهر گرگان با تشکر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن، اظهار کرد: کشورهای دنیا راهپیمایی 22 بهمن در ایران را تنها راهپیمایی چند صد هزار نفره معرفی می‌کردند؛ اما اکنون همان کشورها و رسانه ها به راهپیمایی میلیونی مردم ایران اعتراف می‌ کنند.
به گفته وی؛ مردم با حضورشان نشان دادند هر جا لازم باشد برای دفاع از انقلاب خود به میدان می‌ آیند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه جشنواره های قرآنی با هدف نزدیک شدن مردم به قرآن طراحی و اجرا شود، گفت: باید تلاش کنیم این جشنواره‌ها و برنامه‌ های قرآنی تحت عناوین مختلف مانند شعر، موسیقی و فیلم نتیجه‌ ای جز نزدیکی مردم به قرآن نداشته باشد.
وی، افزود: اختلاف‌ سلیقه در همه‌ جا و بین تمامی احزاب وجود دارد، احزاب باید تلاش کنند در کنار اختلاف‌ سلیقه سعه‌ صدر داشته باشند.
عضو خبرگان رهبری با یادآوری اینکه پیامبراکرم (ص) برای ما مسلمانان دو میراث به یادگار گذاشته که یکی قرآن و دیگری عترت است، گفت: باید تلاش کنیم با دور کردن هوای نفس از خود، از این دو میراث گرانقدر به‌ خوبی مراقبت نمائیم.
وی، ادامه داد: در مسیر زندگی، کتاب خدا را مبنای حرکت خود قرار دهیم و خدا را درست بندگی کنیم.
به گفته وی؛ انسان باید در عباداتش قصد قربت و اخلاص داشته باشد و نماز خواندن و روزه گرفتنش تنها با انگیزه الهی باشد.
 آیت ‌الله نورمفیدی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خطبه نهج‌ البلاغه، اظهار کرد: آن‌ هایی که گفتند رب ما خداست و در این راه روی حرف خود ایستادگی کردند، خداوند پاداشی برای این افراد در نظر گرفته و ملائکه بر این افراد نازل می‌شوند و از سوی خدا به این افراد وعده بهشت می‌ دهند.
وی، افزود: افرادی که برای نخستین بار صاحب پست و مقامی می‌ شوند به نزدیکان و اطرافیان خود وعده‌ های کاری و مالی می‌دهند؛ اما حضرت علی (ع) زمانی که با فشار و اصرار مردم و بعد از سال‌ها خانه ‌نشینی روی کار آمد به هیچ‌ یک از اطرافیان خود چنین وعده‌هایی ندادند و فرمودند من تنها بر اساس وعده الهی عمل می‌ کنم.
امام جمعه گرگان با اذعان بر اینکه شکوه ظاهری آمریکا همراه با فساد است، تصریح کرد: با رصد اتفاقات کشور آمریکا طی روزهای گذشته شاهد استعفای مشاور امنیتی رئیس‌ جمهور آمریکا بودیم که به وی از سمت جناح مخالف رئیس‌ جمهور اتهام جاسوسی زده‌ شده بود.
وی، ادامه داد: این مسائل نشان می‌ دهد شکوه کشور آمریکا شکوهی ظاهری همراه با فساد بوده و این فساد همان فسادی است که موجب اضمحلال اتحاد جماهیر شوروی سابق شد.
 
https://taghribnews.com/vdcex78wwjh8pei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی