تاریخ انتشار۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 174933
حماس:

انتفاضه وارد فاز جدیدی شده است

سخنگوی حماس تأکید کرد: فقط ملت فلسطین می تواند سرنوشت خود را رقم بزند و هیچ گروه دیگری نمی تواند برای این ملت تصمیم بگیرد و خواسته هایش را بر این ملت تحمیل کند.
انتفاضه وارد فاز جدیدی شده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "حسام بدران" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در خارج از فلسطین تاکید کرد: درگیری های کنونی فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در شهرهای کرانه باختری، وارد مرحله ای شده است که نمی توان آن را متوقف کرد.

حسام بدران امروز طی اظهاراتی تصریح کرد: هیچ نهادی یا مسئولی قدرت خاموش کردن شعله های انتفاضه کنونی در کرانه باختری و قدس با توسل به زور و ترفندهای سیاسی و درخواست های مرموز از جمله آرام سازی اوضاع را ندارد.

وی خاطرنشان ساخت: فقط ملت فلسطین می تواند سرنوشت خود را رقم بزند و هیچ گروه دیگری نمی تواند برای این ملت تصمیم بگیرد و خواسته هایش را بر این ملت تحمیل کند.

وی یادآور شد: هر کس در راستای تضعیف اراده ملت انقلابی فلسطین قدم بر می دارد در حقیقت به دشمن صهیونیستی خوش خدمتی می کند.

این مقام بلند پایه حماس ضمن اشاره به گسترش دامنه قیام مردم فلسطین در کرانه باختری، آن را فرصت واقعی برای پیشبرد آرمان فلسطین خواند.

بدران ضمن دعوت تشکیلات خودگردان فلسطین به حمایت از گزینه ملت فلسطین، افزود: این شاید آخرین فرصت برای تشکیلات رام الله  جهت تجدید نظر در مشی و برنامه ها و تغییر سیاست هایش باشد، در غیر این صورت هرگز تاریخ از آن نخواهد گذشت.

سخنگوی حماس ادامه داد: هر کس در جلوی ملت فلسطین بایستد و آن را از حق مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست منع کند، هرگز ملت فلسطین چنین فردی را حلال نخواهد کرد و از او نخواهد گذشت.

وی یادآور شد: هر کس در جهت متوقف کردن انتفاضه و خیزش ملت فلسطین حرکت کند در حقیقت قانون طبیعت و سنت الهی را زیر پا گذاشته است.

وی خطاب به مردم کرانه باختری و قدس گفت: شما تصمیم گیرنده اصلی هستید، شما می توانید کل معادله را بر هم بزنید و همه طرح ها و توطئه های مربوط به حذف آرمان فلسطین را به شکست بکشانید.
https://taghribnews.com/vdcexe8zxjh8foi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی