تاریخ انتشار۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۴
کد مطلب : 285534
مدیر حوزه علمیه اهل سنت حامد قره تپه:

اتحاد بی نظیر تشیع و تسنن در کشور خاری در چشم دشمنان است

تنا - استان گلستان
مدیر حوزه علمیه اهل سنت حامد قره تپه، گفت: امروز اتحاد تشیع و تسنن در کشور بی نظیر است و این وحدت خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است، دشمن با ایجاد اختلاف به دنبال اهداف خودش است، همه مسلمانان باهم برادرند و باید مواظب توطئه دشمنان باشند.
اتحاد بی نظیر تشیع و تسنن در کشور خاری در چشم دشمنان است
« آخوند عبدالجبار میرابی» روز  گذشته در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این شوکت و عظمت انقلاب اسلامی دشمنان را ذلیل کرده، این نعمت بزرگی است و امروز فرماندهی نیروهای مسلح نماد عزت، اقتدار و خوبی ها است.

به گفته وی؛ پیامبر اسلام (ص) همیشه سفارش کرده است در صف یکرنگی باهم باشید، بهم متصل شوید و نگذارید دشمن در بین شما رخنه کند و امروز صف برادری و برابری بی نظیر است و این از شهدا و امام حسین(ع ) به یادگار مانده است.

 امام جمعه اهل سنت قره تپه با اعلام اینکه مکانی مثل پادگان نماد وحدت و برادری را ایجاد می کند، تصریح کرد: اگر نیروهای مسلح در ایران نبودند، مستکبران، اعتقادات، دین و ناموس ما را از بین می بردند، بزرگداشت خون امام حسین (ع) که خودش اقتدار و ایستادگی می آورد بی حکمت نیست.

وی، افزود: برای بزرگداشت شهدا و امام حسین (ع) اینجا جمع می شوید ثواب بالایی دارد.

به گفته وی؛ مانند امام حسین (ع ) شما در هشت سال دفاع مقدس جان برکف شدید تا از وطن دفاع کنید، این نشان از اعتقاد قوی شما به آن امام همام و عاشورا و کشور است.

آخوند میرابی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر و سنت جدش قیام کرد، اظهار کرد: الگوی ما امام حسین (ع) است، او ضمن دفاع ، نماز را برپا داشت تا به ذلت تن ندهد و برای بر پا ماندن اسلام و عزت مسلمین شهید شد.

وی، ادامه داد: دوست داشتن و ارادت به پیامبر اسلام (ص) و  اهل بیت(ع) از بارزترین اعتقادات اهل سنت است.

به گفته وی؛ مردم و سران سایر کشورها به اقتدار، انسجام و همدلی ملت ایران اذعان دارند.
 
https://taghribnews.com/vdcexn8wejh8vni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی