تاریخ انتشار۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۸
کد مطلب : 206937
نماینده دائم سوریه درسازمان ملل:

نمی توان بدون هماهنگی با ارتش سوریه با تروریسم مقابله کرد

نماینده دائم سوریه درسازمان ملل با استقبال از سخنان پوتین در مقر سازمان ملل درباره لزوم مقابله با تروریسم تاکیدکرد: نمی توان بدون هماهنگی با ارتش سوریه با تروریسم مقابله کرد.
نمی توان بدون هماهنگی با ارتش سوریه با تروریسم مقابله کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "بشارجعفری" با تاکید بر لزوم هماهنگی با ارتش سوریه برای مقابله با جریانهای تروریستی تکفیری گفت: اگر غرب و برخی از کشورهای عربی و ترکیه و رژیم صهیونیستی ارتش سوریه را در بیش از 600 جبهه مشغول نمی کردند این ارتش می توانست تروریستهای داعش را ظرف سه ماه ریشه کن کند.
 
نماینده دائم سوریه درسازمان ملل بر اولویت مبارزه با تروریسم تاکیدکرد و گفت: این همان چیزی است که جامه جهانی به آن اقرار کرده و مبارزه با تروریستها که اکنون بر سازندگان خود نیز شوریده اند و اکنون به دروازه های اروپا و آمریکا نیز نزدیک شده اند از اولین اولویت هاست.
 
جعفری گفت: مبارزه با تروریسم تنها به محکوم کردن آن ختم نمی شود بلکه باید طرف هایی که تروریست ها را از نظر مالی، نظامی، آموزشی، دیپلماتیک و سیاسی حمایت می کنند نیز محکوم کرد.
 
وی گفت: کشورهای عربی و اسلامی بیش از کشورهای دیگر باید به مساله مبارزه باتروریسم اهمیت دهند چرا که براساس گزارشهای شورای امنیت بیشتر افراد مسلح تروریست از کشورهای عربی و اسلامی و تعدادی هم از کشورهای غربی وارد سوریه و عراق شده اند و به همین دلیل است که می گویم سخنان پوتین درباره ضرورت ورود کشورهای اسلامی و عربی به جرگه مبارزه با تروریسم درست است.
 
https://taghribnews.com/vdcexp8wfjh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی