تاریخ انتشار۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 236736

100/000 موشک در لبنان آماده شلیک به اسرائیل

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران: امروز به فضل الهی ظرفیت امحاء و فروپاشی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری فراهم شده و فقط در لبنان بیش از 100 هزار موشک دائم، آماده پرواز است.
100/000 موشک در لبنان آماده شلیک به اسرائیل

سردار حسین سلامی پیش از خطبه های نمازجمعه تهران افزود: نخستین فرار رژیم صهیونیستی در سال 2000 میلادی بود که ارتش به ظاهر افسانه ای رژیم صهیونیستی که به قدرت بلامنازع امپراتوری امریکا و شرکای مرتجع عرب و حمایت های سیاستی متحدان متکی بود، در هم شکست و این طلیعه دمیدن یک فجر و صبح روشن برای ملت فلسطین و جهان اسلام شد.
 
وی ادامه داد: جنگ های 22 روزه، 33 روزه، نبردهای 11 روزه و 51 روزه بین حزب الله و نیروهای جهادی فلسطین از یک سو و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر آغاز شد که نتایج خفت بار آن نشان داد که دیگر فضایی برای تنفس امن رژیم صهیونیستی وجود ندارد.
 
سردار سلامی گفت: امروز به فضل الهی ظرفیت امحاء، محو شدن و فروپاشی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است و فقط در لبنان بیش از یکصد هزار موشک دائم آماده پروازند تا هر زمان که اراده شود، و مصلحت باشد و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد با برآوردهای غلط دوباره خطاهای گذشته را تکرار کند این موشکها
سینه فضا را بشکافند و بر قلب رژیم صهیونیستی فرود آیند و مقدمات فروپاشی بزرگ را در عصر جدید فراهم کنند.

وی افزود: ‌اما ماجرا فقط به بیش از 100 هزار موشک کاشته شده در سرزمین لبنان ختم نمی شود بلکه  سرزمینی تحت اشغال رژیم صهیونیستی است که روزگاری فلسطینیان فقط با سنگ به نبرد با سربازان جنایتکار این رژیم می پرداختند اما امروز تمام آن سرزمین تحت اشغال که محل سکنی صهیونیست هاست نقطه تقاطع آتشی است که از کرانه باختری و نوار غزّه و شمال فلسطین اشغالی می تواند تمام این سرزمین را از فلسطین اشغالی تا تل ‌آویو و حیفا را مورد اصابت قرار دهد و این آن ابهام و معمای امنیتی بزرگی است که در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ ده ها هزار موشک دیگر با قدرت های تخریب دلخواه و دقت های وسیع و بردهای بلند در اقصی نقاط عالم اسلام کاشته شده است و فقط منتظر دستورند تا با فشاردادن یک ماشه، یک نقطه نحس و سیاه در جغرافیای سیاسی جهان برای همیشه محو شود.
 
وی افزود: ماجرا به اینجا نیز ختم نمی شود امروز متفاوت از گذشته ظرفیت محو شدن و فروپاشی این رژیم در روی زمین نیز شکل گرفته است، رژیم صهیونیستی فاقد عمق راهبردی دفاعی است.
 
سردار سلامی اضافه کرد: رژیمی که در بخشی از نقاط فقط 24 یا 14 کیلومتر عرض دارد با یک هجوم از روی زمین کمرش خواهد شکست. 
جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ امروز در جهان اسلام ظرفیت بازیابی مجدد سرزمین فلسطین از رژیم صهیونیستی فراهم شده است و بار دیگر اگر این رژیم دست به خطا بزند، به احتمال قریب به یقین تمام سرزمین تحت اشغال این رژیم توسط مسلمانان مجاهدی که آماده حمل هستند و شیرهای در کمین نشسته اشغال خواهد شد و این واقعیت شکل گرفته است.
 
وی افزود : اگر رژیم صهیونیستی همانند بخشی از رژیم های مرتجع امروزین حاکم بر برخی از بلاد اسلامی که بر قدرت نظامی آ‌مریکا تکیه کرده اند بدانند که فصل توانمندی آمریکا برای حمایت و بقای رژیم هایی که منفور هستند خاتمه یافته است.
 
سردار سلامی اضافه کرد : اگر اینچنین نبود، آمریکا می توانست از رژیم شاه، از فرعون مصر، از لیبی، تونس و از دیگران حمایت کند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ آمریکا امروز در بحران یک سرگردانی راهبردی و عجز استراتژیک گرفتار است و نمی تواند منافع حیاتی خود را در منطقه جهان اسلام  و خلیج فارس حفظ کند.
 
وی افزود: مداخلات امریکا امروز برای آواره کردن ملت سوریه و شکست دادن نظام سوریه که حلقه محوری مقاومت اسلامی است، تا کنون جز شکست برای آمریکا چیز دیگری به دنبال نداشته است.
 
سردار سلامی اضافه کرد: رژیمی همانند رژیم آل سعود که امروز مردم یمن را شبانه در ایام ماه مبارک رمضان زیر آوارها دفن می کنند و با ایجاد توطئه ها و فتنه ها و تفرقه هایی خونین در جهان اسلام به ‌آواره سازی ملت سوریه و عراق می پردازد ، باید بداند که نمی توان با ظلم در هیچ نقطه ای حکومت کرد.
 
وی ادامه داد: امروز شمارش معکوس فروپاشی نظام هایی که با مدل ظلم و جنایت و تعدی و تجاوز می خواهند اشتهای سیری ناپذیری قدرت طلبی خود را ارضا کنند، خاتمه یافته است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن گفت: بر خود لازم می دانم از حماسه های خیر فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه در شمال و غرب کشور تشکر کنم آنان توانستند با عکس العمل های سریع و ویرانگر و تمام کننده و قاطع گروه اشرار و ضد انقلابی که به تحریک همین رژیم های مرتجع که نام آنها برده شد، با شارژ مالی و با تحریک آن‌ها حفره ای کوچک در نظام امنیتی ما ایجاد کند، اما همه آنها با عکس العمل سریع و قاطع فرزندان انقلابی این ملت در نقاط صفر مرزی دفن شدند.
 
سردار سلامی افزود : من به این رژیم ها و به مقامات سیاسی در شمال عراق هشدار می دهم که به تعهداتشان پایبند باشند، ما هر نقطه ای که مبدا شکل گیری یک تهدید علیه نظام ما باشد، بدون هیچ ملاحظه ای قاطعانه ویران خواهیم کرد.

وی ادامه داد: من به این رژیم های مرتجع هشدار می دهم بازی کودکانه با دم شیر را کنار بگذارند اینجا ایران است سرزمین مردانی که هنرشان شکستن استخوان های قدرت های بزرگ است این پیام ماست، همه بشنوند و یک واقعیتی است که اگر اراده کنند می توانند آثار ویرانگر آن را به زودی ببینند.
 
پرده‌برداری مسلمانان از یک جنایت طولانی
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مسلمانان برای سی و هفتمین بار در حال پرده برداری و رونمایی از یک مظلومیت 99 ساله در تاریخ هستند.
 
سردار حسین سلامی افزود: مسلمانان در حال رونمایی از یک جنایت طولانی مدت هستند که توسط تقاطع آرزو و راهبرد قدرتهای بزرگی همچون آمریکا، انگلیس و متحدان منطقه ای آن‌ها به ملت بی دفاع فلسطین روا داشته شده است.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به داستان غم انگیز محروم کردن یک ملت ریشه دار تاریخ از سرزمین خود و کاشتن بذر یک رژیم تصنعی و جعلی که به تجارت جنایت در عالم مشغول است، تصریح کرد: ماجرا دقیقا از یکصد سال پیش آغاز شد، دقیقا از سال 1916 میلادی که انگلیس و فرانسه در یک قرارداد سری بنام سایکس - پیکو با هدف فروپاشی امپراطوری عثمانی به تقسیم جهان اسلام  و دنیای عرب بین خودشان پرداختند.
 
سلامی ادامه داد: انگلستان آن روز که بریتانیا نامیده می شد، فلسطین، اردن و بخشی از عراق را تحت تسلط قرار داد.
 
تبدیل انقلاب سنگ فلسطین به انقلاب موشک
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب سنگ فلسطین امروز به انقلاب موشک تبدیل شده است.
سردار سلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در پس اشغالگری های خود همواره از حمایت های انگلیس برخوردار بوده است گفت: این یک واقعیت بزرگ است که درسال 1922  انگلیس که قیمومیت فلسطین را بر عهده داشت این سرزمین را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرد.
 
سردار سلامی ادامه داد: در بخش شرقی آن  اردن به عنوان یک دولت تازه، تاسیس شد و بخش غربی آن را انگلیس در اختیار صهیونیستها قرار داد در طول این چند  سال یعنی از 1917 تا 1948 رژیم پیر انگلیس که همواره عامل اصلی مصیبت های جهان اسلام و بلکه  بشریت بوده است با تشکیل یک ارتش سری از صهیونیست ها به نام هاگانا، تحت تعلیمات فردی بنام ادوارد گریتویچ، هسته هاو جوخه های اعدام و ترور را شکل داد.
 
وی گفت: یهودیانی که در آن سرزمین مستقر بودند حداکثر به  80 هزار نفر در برابر میلیون‌ها فلسطینی می رسیدند.
 
سردار سلامی افزود: انگلستان در این سرزمین سیاست شومی را آغاز کرد و جوخه های ترور را توسط صهیونیستها تشکیل داد آن‌ها فلسطینی ها را میزدند و ترور می کردند، سرزمین هایشان را غصب می کردند و همزمان اجازه مهاجرت یهودیان از سراسر جهان به فلسطین را صادر کرد.
 
وی ادامه داد: با این کار ، ترکیب جمعیتی فلسطینیان از یک سو و غلبه جمعیتی صهیونیست‌ها از سوی دیگر به هم خورد و انگلستان مدیریت فلسطین اشغالی را برعهده گرفت و بیانیه ای نیز در این زمینه صادر کرد. 
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: یازده دقیقه پس از صدور این اعلامیه، ترومن رئیس جمهور آمریکا طی یک اعلامیه رسمی تاسیس دولت یهود را در سرزمین فلسطین اعلام کرد.
 
وی افزود: اولین کسی که موجودیت این رژیم نحس را پذیرفت ترومن بود که البته متاسفانه این آغاز شکل گیری دولت یهود در سرزمین اسلامی فلسطین بود.
 
سردار سلامی ادامه داد: در همان 1948 که رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از اضلاع مهم هندسه منافع راهبردی آمریکا در جهان و جهان اسلام به شمار می رفت جنگ های متعددی بین اعراب و رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیس،‌ آمریکا و فرانسه شکل گرفت.
 
وی تصریح کرد: در 1948 و 1956 خلیج عقبه در اختیار رژیم صهیونیستی قرارگرفت و در 1967 کرانه باختری،‌ نوار غزه،‌ بلندی های جولان ،رود اردن و صحرای سینا و ‌ در 1973 وقتی که رژیم های عرب  تصمیم گرفتند با اسرائیل بجنگند در ابتدای جنگ ابتکار عمل را آمریکا در دست گرفت و  با اعزام ناو جنگی و 30 هزار تفنگدار موازنه را به نفع رژیم صهیونیستی تغییر داد.
 
سردار سلامی گفت: این مساله نشان داد این رژیم نه یک متحد و نه یک سرپل سیاسی بلکه یک نیروی متصل از مجموعه ایالات متحده آمریکا و  خنجری زهرآگین است که در پهلوی مسلمانان فرو رفته است.
 
وی افزود: داستان تسلط صهیونیست ها بر سرزمین فلسطین تا انقلاب اسلامی ایران روندی نگران کننده و ناامیدکننده داشت اما با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هرچند جنایات صهیونیست ها و حمایت آمریکاییها همچنان باقی ماند اما امیدها برای معکوس کردن این روند شعله ور شد.
 
سردار سلامی تاکید کرد: همه روسای جمهور آمریکا از ترومن، کندی، نلسون، آیزنهاور، نیکسون، فورد، بوش، ریگان، کلینتون و اوباما همه از رژیم صهیونیستی به عنوان یک دوست فراتر از پیوندهای راهبردی و بلکه دوست و متحدی ایدئولوژیک یاد و آن را به عنوان سرمایه و منافع راهبردی خود تعیین کردند.
 
وی گفت: آنها نقشه راه سیاسی خود را برای تحول در جهان اسلام و منطقه غرب آسیا و دنیای عرب براساس این تصور از رژیم صهیونیستی تنظیم کردند به گونه‌ای که الکساندر هیگ وزیر وقت خارجه آمریکا اعلام کرد اسرائیل بزرگترین ناو هواپیمابر آمریکا در جهان اسلام است که نه غرق می شود و نه به پرسنل آمریکایی نیازمند است.
 
سردار سلامی افزود: آمریکا از طریق این سرپل اطلاعاتی و جاسوسی و این منطقه سوق الجیشی به عنوان امتداد سیاست های خود در جهان اسلام سعی کرد تا برقراری توازن قدرت و مدیریت را در دنیای اسلام به عهده بگیرد و  این جزء مهمترین مولفه های کلیدی سیاست های آمریکا در جهان و جهان اسلام است.
 
وی گفت: انقلاب بزرگ اسلامی ایران موجب احیای روح تازه در کالبد جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین شد.
 
سردار سلامی افزود: پس از انقلاب روندها معکوس شد و رژیم صهیونیستی که در 1982 جنوب لبنان را به اشغال خود درآورده بود و در اردوگاه صبرا و شتیلا بزرگترین جنایات جهانی را با کشتن هزاران فلسطینی کامل کرده بود این بار با عکس العمل قاطع و به موقع انقلاب اسلامی و تشکیل یک نیروی جدید جهادی به نام حزب الله در لبنان در چنبره اولین و یکی از داغ ترین شکست های تاریخ خود قرار گرفت، ماجراها نشان داد که فصل تسلط صهیونیست ها و آمریکاییها بر جهان اسلام درحال پایان است.
 
وی گفت: آنها متوجه شده اند که باید تغییر جهت و سیاست بدهند اما آنچه اتفاق افتاد نشانگر فروزش شعله هایی از امید برای بازیابی هویت و ملیت جدید فلسطین و محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی عالم خواهد بود.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: آنچه اتفاق افتاده امروز نشان دهنده گردش موازنه قدرت است و انقلاب سنگ فلسطین امروز به انقلاب موشک تبدیل شده است و معماهای امنیتی در برابر رژیم صهیونیستی نه تنها کاهش نیافته بلکه هرآنچه دنیای استعمار و آمریکاییها تلاش کردند که با ایجاد تفرقه های خونین در جهان اسلام و انحراف جهان از توجه به کانون جنایت و فتنه یعنی رژیم صهیونیستی یک سیاست انحرافی ایجاد کنند اما همچنان فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام در مرکز توجهات انقلاب اسلامی قرار دارد.
 
https://taghribnews.com/vdcexp8wpjh8xfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی