تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 238932

فراخوان روحانیون بحرین برای حضور در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم

پس از حادثه حمله زره پوش های امنیتی آل خلیفه به مردم حامی "شیخ عیسی قاسم" روحانیون شیعه از مردم خواستند به حضور خود در میدان تحصن (الاعتصام) در نزدیک منزل شیخ عیسی قاسم بیفزایند.
فراخوان روحانیون بحرین برای حضور در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از حوزه، 30 روز پس از صدور حکم لغو تابعیت بحرینی شیخ عیسی قاسم و تجمع مردم بحرین در مقابل منزل ایشان، روز گذشته نیروهای امنیتی آل خلیفه در اقدامی ایذایی به تجمع کنندگان و حامیان شیخ عیسی قاسم حمله رو شدند که با مقابله و شعارهای کوبنده مردم روبرو شدند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

پس از این حادثه، روحانیون شیعه از مردم خواستند به حضور خود در میدان تحصن (الاعتصام) در نزدیک منزل شیخ عیسی قاسم بیفزایند.

تجمع کنندگان در این میدان روز گذشته تصاویری را از زره پوش های نیروهای امنیتی را در حال نزدیک شدن به این میدان منتشر کردند که قصد داشتند از این طریق میدان را خالی کرده و شیخ عیسی قاسم را از منزل و سپس از کشور خارج کنند.

شاهدان می گویند نیروهای امنیتی برای انتقام گرفتن از مردم، قوانین عبور و مرور سختی در این منطقه برقرار کرده اند و همچنان تعدادی از خودروهای نظامی در نزدیک منطقه حضور دارند.
https://taghribnews.com/vdcexv8wwjh8xoi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی