تاریخ انتشار۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 180611
نشست شورای دیپلماتیک جهانی در لندن ؛

غرب درک درست و کاملی از ایرانیان ندارد

دای هاروارد نماینده مجلس عوام انگلیس با اشاره به بخش هایی از پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: این پیام نماد مبارزه با افراط گرایی است .
غرب درک درست و کاملی از ایرانیان ندارد

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)  نشست شورای دیپلماتیک جهانی با عنوان مشارکت دوباره ایران در جامعه بین الملل، اثر آن بر ژئوپولیتیک خاورمیانه و با حضور شماری از نمایندگان مجالس اعیان و عوام از احزاب کارگر و محافظه کار، دیپلمات های انگلیسی و شماری از کارشناسان در لندن برگزار شد.

دای هاوارد در این نشست درسخنانی گفت اطلاعات ما غربی ها از ایرانیان زیاد است اما درک درست و کاملی از آنان نداریم .

وی افزود: توصیه می کنم ادبیات ایران را مطالعه کنیم و برای درک سیاست های دولت ایران و تفاهم با ایرانیان، تلاش کنیم.

این نماینده مجلس عوام انگلیس با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، آن را منادی مبارزه با افراط گرایی و داعش برشمرد.

دای هاوارد همچنین در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: آنچه از نظر من حائز اهمیت است این است که رهبر ایران در نامه شان، به موضوع مشترکی که موجب نگرانی همه ماست، اشاره کرده اند. ایشان به جوانان غربی توصیه می کنند که خودشان، به مطالعه اسلام بپردازند و اسلام واقعی را بشناسند. این فکر بسیار خوبی است که جوانان، به جای فرا گرفتن اسلام از افراد و منابع غیر موثق، خودشان به سراغ متون اسلامی بروند و اسلام را فرا گیرند.

ریچارد بیکن، نماینده مجلس عوام انگلیس از حزب محافظه کار و نایب رئیس کمیته منتخب احزاب موجود درمجلس عوام برای ایران نیز گفت: به نظر من موضوعاتی که رهبر ایران در پیام اخیر خود به جوانان غربی مطرح کردند، موثر بود و توصیه رهبر ایران، بسیار مهم است.
https://taghribnews.com/vdcez78zzjh8vpi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی