تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 214019

سفر زائران و مسافران پاکستانی به ایران از راه دریا

مديرعامل يک شرکت پاکستاني از راه اندازي خط مسافري دريايي بين ايران و پاکستان از طريق بندرهای چابهار و گوادر خبر داد.
سفر زائران و مسافران پاکستانی به ایران از راه دریا

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبكه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران (مانا)؛ کاپيتان رضا افتخار در بازديد از اسکله هاي بندرشهيد کلانتري چابهار در نشستی با معاون عمليات دريايي و بندري و کارشناسان بخش هاي مختلف از فراهم بودن زيرساخت هاي لازم دربندر چابهار ابراز رضايت کرد و گفت: با توجه به امکانات شرکت (مکران فري سرويس )
به نمايندگي از دولت پاکستان قصد داريم زائران پاکستاني را برای سفر به شهرهای زیارتی قم و مشهد از طريق بندر کراچی به بندر چابهار منتقل کنیم.

وي با بيان اينکه به نمايندگي دولت پاکستان مکلف به راه اندازي خط مسافري بين دو کشور شده ايم افزود: اين اقدام ما خواسته دولت پاکستان است و بعد از ارائه گزارش اين سفر به مقامات دولت پاکستان تا 20 روز آينده هيئتي از پاکستان ن براي امضاء توافقات به ایران سفر خواهدکرد.

کاپيتان افتخار گفت: هدف ما جابه جايي زائرين قم و مشهد است و در صورت استقبال مسافرين از جابه جايي توريست ها هم استقبال مي کنيم.
وی هزینه سفر دريايي با شناور 390 نفره کاتاماران پاکستان را برای هم نفر 375 دلار برآورد کرد.

هراتي معاون دريايي و بندري چابهار نیز با ابراز خرسندي از راه اندازي اين خط دریایی گفت : اميدواريم راه اندازي خط مسافرين دريايي زمينه گسترش همکاري اقتصادي دو کشور را فراهم کند.

 
https://taghribnews.com/vdceze8wojh8z7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی