تاریخ انتشار۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 278316
لاریجانی در دیدار با نخست وزیر سوریه:

روند امیدوارکنده پیروزی مردم سوریه در مقابل تروریست ها/ ایران همواره از سوریه حمایت می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش و نیروهای مردمی سوریه و مقاومت، پیروزی های بزرگی به دست آوردند و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کرده تا به پیروزی نهایی برسید.
روند امیدوارکنده پیروزی مردم سوریه در مقابل تروریست ها/ ایران همواره از سوریه حمایت می کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علی لاریجانی صبح امروز (یکشنبه 15 مرداد) در دیدار با عماد خمیس نخست وزیر سوریه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی ملت و دولت سوریه خواهد بود و امیدواریم که مذاکرات آستانه به نتیجه مطلوبی برسد تا بتوانیم شاهد برقراری هر چه سریع تر صلح در منطقه باشیم.
 
براساس این گزارش در این دیدار نخست وزیر سوریه گفت: برگزاری انتخابات دموکراتیک و مراسم تحلیف را خدمت شما و ملت بزرگ ایران تبریک می گویم و امیدوارم که دولت جدید بتواند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.
 
وی اظهار داشت: ملت و رهبر سوریه بهترین قدردانی را نسبت به حکومت و ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران دارند و نسبت به این امر واقف هستند که بدون حمایت های شما نمی توانستیم به این پیروزی ها دست پیدا کنیم.
 
عماد خمیس با اشاره به نقش آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در برهم زدن آرامش منطقه ای، تصریح کرد: اینها بذر تروریست را کاشتند و چنین بحرانی را به وجود آوردند، آنها به دنبال ایجاد بی ثباتی در منطقه بوده و هستند، اما ما نمی گذاریم که آنان به اهدافشان برسند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcezv8wpjh8fxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی